FANDOM

Stroje hydraulików to specyficzne skafandry, który noszą hydraulicy.

Wygląd

Ben 10

Stroje hydraulików są niebiesko-szare z czarnymi pasami. Hełm jest połączony rurką ze skafandrem, zakrywa całą głowę i ma ciemną szybę z przodu. Rękawice są czarne, tak samo jak pas. Na lewej piersi i ramionach widnieją czerwone kółka.

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Stroje hydraulików są białe z czarnymi nogami i rękoma. W niektórych miejscach widoczne są srebrne, rozciągliwe części. Pasek jest biały, a na środku widnieje czerwone kółko. Taki symbol występuje też z przodu szyi, a obok niego są mniejsze. Na ramionach są siwe kółka. Kask jest cały oszklony.

Stroje Szwadronu Alfa są takie same jak szwadronu beta, ale ich kolor jest czerwony, a kółka siwe.

Ben 10: Omniverse

Stroje hydraulików są takie same jak w "Ben 10: Ultimate Alien".

Opis

Stroje hydraulików są oparte na nanotechnologii. Do skafandra dołączony jest spory asortyment urządzeń, jak i broni podręcznej. Są one bardzo wytrzymałe, przez co zastępują "zbroje". Niektóre z nich są modyfikowane, aby utrzymać przy życiu gatunki np. Piscciss Volanni mają nawadniane skafandry, aby się nie odwodnić. W odcinku "Głębia", Kevin dodał możliwość rażenia prądem poprzez dotyk.