FANDOM

Strój Prypiatosianów-B jest specjalną zbroją pancerną, chroniącą organizmy żywe, przed szkodliwym promieniowaniem, jakie wysyłają kosmici z gatunku Prypiatosian-B, znajdujący się w środku niej.

Cel

Stroje Prypiatosianów-B stosowane są, aby zapobiec przedostawaniu się promieniowania. Są one bardzo wytrzymałe na uderzenia i wybuchy, a jedynym minerałem, który może ją otworzyć, a nawet zniszczyć jest tajdenit. P'andor wiedząc, że Kevin Levin jest Osmozjaninem i może pochłonąć rzadki kryształ, aby go uwolnić ze skafandra, porwał go. Chłopak, broniąc się przypadkowo otworzył zbroję, z której wyleciał kosmita w prawdziwej formie. Później Ben, Gwen i Kevin podstępem zmusili P'andora do powrotu do skafandra.

Identyczny garnitur stworzony został dla NRG przez Omnitrix i Ultimatrix, co pozwala Benowi na bezpieczne dla otaczającego go środowiska korzystanie z tej formy.

NRG2

Otwarta zbroja

Stroje Prypiatosianów-B stosowane są jako więzienia Prypiatosianów-B na ich rodzinnej planecie. Dwayne potwierdził, że zbroja jest na 3 poziomie technologii i posiada wbudowany uniwersalny tłumacz.

Ciekawostki

  • W odcinku "Ester", Krachom udało otworzyć się zbroje NRG, używając swojej siły. Powtórzyło się to w odcinku "Żaby wojny: część 1", gdzie kosmita upadł, a zbroja się otworzyła, co sugeruje, że jego wersję skafandra można otworzyć łatwiej i szybciej.