FANDOM

Statek Aggregora to okręt wojenny należący do Aggregora do czasu wchłonięcia pięciu cudzoziemców z galaktyki Andromedy.

Historia

Po raz pierwszy pojawił się w odcinku "Ucieczka od Aggregora", gdy Galapagus wyjaśnił, że wraz z Bivalvanem, Ra'adem, P'andorem i Andreasem został schwytany przez Aggregora i uwięziony na jego statku. Uciekli, ale ponownie zostali złapani, kiedy P'andor i Andreas przypadkowo zaalarmowali Aggregora o ucieczce. Jednak Galapagusowi udało się wysłać sygnał SOS, który został odebrany przez specjalistę Gilhila. Dostał się on na statek, gdzie został zabity.

W odcinku "Zbyt gorący", Aggregor zdołał zabić hydraulików, które eskortowali P'andora z powrotem na jego planetę, dzięki czemu ponownie go złapał i uwięził, podobnie jak Galapagusa i Bivalvana . W odcinku "Wina Andreasa", Aggregor znalazł Andreasa i zabrał go z powrotem na statek, a w odcinku "Zwarcie" zdobył Ra'ada .

W odcinku "Ostateczny Aggregor", Aggregor został zaatakowany przez hydraulików, w wyniku czego hipernapęd okrętu został zniszczony, a statek został na Ziemi. Kiedy Ben znalazł okręt, uaktywnił tryb samozniszczenia. Kiedy Aggregor stał się Ostatecznym Aggregorem, nie potrzebował statku do podróżowania w przestrzeni.