FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Patelliday jest hydraulikiem z gatunku Piscciss Volann'a.

Wygląd

Patelliday jest chudym Piscciss Volannem z zielonymi płetwami. Jego szczęka jest znacznie wysunięta do przodu. Nosi niebieskie okulary i strój hydraulików.

Umiejętności

Patelliday ma przewymiarowaną wytrzymałość - jest w stanie podnieść więcej niż sam waży, a pod wodą może pływać z dużą prędkością, prawdopodobnie szybciej niż wojskowa torpeda. Jego wielkie szczęki i ostre zęby okazały się jego najbardziej zabójczą bronią. Jest w stanie zniszczyć nawet metal z okrętów podwodnych.

Jego ciało ma również wspaniałą wytrzymałość i wytrzymuje wysokie ciśnienia, co oznacza, że ​​posiada charakter głębinowego życia wodnego, stąd jego puste oczy i światło żabnicy na czole, co może służyć jako centrum uwagi w ciemnych obszarach. Patelliday jest w stanie zmieniać nogi w rybi ogon i odwrotnie, co daje mu wygląd syreny.

Wady

Największą słabością Patellidaya jest jego niezdolność do pobytu zbyt długo na lądzie, ponieważ potrzebuje wody, aby się nie odwodnić. Jednak zawodowiec posiada garnitur nawadniający.

Historia

Ben 10: Omniverse

Patelliday zadebiutował w odcinku "I pojawił się Ben", gdzie wraz z hydraulikami pojawił się po walce alternatywnych wersji Tennysona, aby aresztować Vilgaxa. Tuż po tym odjechał wraz z resztą ekipy do siedziby.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Strój Patelliday'a nawadnia jego ciało, dzięki czemu może długo przebywać z dala od wody.

Zobacz też