Ben 10 Wiki
Advertisement

Specjalista Patelliday to hydraulik z gatunku Piscciss Volann. Derrick potwierdza, że Patelliday jest drugim dowódcą hydraulików z Ziemi.

Wygląd[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Specjalista Patelliday wygląda tak samo jak zwykły Piscciss Volann, oprócz tego, że nosi okulary.

Ben 10 Omniverse[]

Patelliday w Omniverse zrobił się chudszy. Jego szczęka jest bardziej wysunięta do tyłu. Posiada antenę na czubku głowy

Umiejętności[]

Patelliday ma przewymiarowaną wytrzymałość - jest w stanie podnieść więcej niż sam waży, a pod wodą może pływać z dużą prędkością, prawdopodobnie szybciej niż wojskowa torpeda. Jego wielkie szczęki i ostre zęby okazały się jego najbardziej zabójczą bronią. Jest w stanie zniszczyć nawet metal z okrętów podwodnych.

640px-Magister Patelliday 006

Zawodowiec Patelliday w "Ultimate Alien"

Jego ciało ma również wspaniałą wytrzymałość i wytrzymuje wysokie ciśnienia, co oznacza, że ​​posiada charakter głębinowego życia wodnego, stąd jego puste oczy i światło żabnicy na czole, co może służyć jako centrum uwagi w ciemnych obszarach.

Patelliday jest w stanie zmieniać nogi w rybi ogon i odwrotnie, co daje mu wygląd syreny.

Wady[]

Największą słabością Patellidaya jest jego niezdolność do pobytu zbyt długo na lądzie, ponieważ potrzebuje wody, aby się nie odwodnić. Jednak zawodowiec posiada garnitur nawadniający. Bardzo kiepsko znosi też podwyższoną temperaturę, która powoduje, że traci przytomność.

Historia[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ben 10: Omniverse[]

Występy[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • Jego garnitur jest nawadniający, dlatego może przebywać poza wodą.

Zobacz też[]

Advertisement