Ben 10 Wiki
Advertisement

Sonorosianie to istoty humanoidalne wykonane z silikonu i pochodzące z planety Sonorosia.

Wygląd[]

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien[]

Sonorosianie mają całkowicie białą skórę z jedną linią dzielącą ich ciało na pół. Są mali, a ich głowy mają grube linie otaczające oczy i usta. Wnętrze ich ust przypomina głośnik stereo. Mają 4-palczaste dłonie i stopy. Mają również krateropodobne narośla na każdym nadgarstku i kasetonowe narośla na łydkach. Posiadają też słuchawki z przewodami prowadzącymi do kwadratu przypominającego odtwarzacz MP3 na ich plecach. Mają także syntezatoropodobne głosy.

Ben 10: Omniverse[]

Sonorosianie mają na brzuchu wzór w kształcie kółka oraz bardziej kwadratową głowę. Ich nauszniki mają dwie czarne kreski, a ich oczy są umieszczone na dwóch półkolach.

Umiejętności[]

Sonorosianie potrafią emitować fale dźwiękowe wystarczająco silne, aby coś zniszczyć lub zatrzymać pociski w locie, a ich głośność jest wystarczająco wysoka, by przeciążyć maszyny lub kogoś ogłuszyć. Używają również echolokacji. Mogą powielać się bez limitu, a ich klony mogą istnieć samodzielnie.

Według Dwayne'a, Sonorosianie wykrywają drgania, jeśli ma się pojawić trzęsienie ziemi.

Forma wyewoluowana[]

Ultimate Echo Echo2

Wyewoluowany Sonorosian

Wyewoluowani Sonorosianie wyglądają bardziej "technologicznie". Są oni znacznie wyżsi, a ich ciało jest koloru niebieskiego pokryte czarnymi liniami. Mają też 15 wymiennych dysków dźwiękowych, które mogą być zdjęte i rzucone oraz powielone. Nie mają stóp, a ich kończyny są znacznie dłuższe. Nie mają także "słuchawek" ani "odtwarzacza MP3" na plecach. Ich stawy barkowe są w kształcie dysków. Ich oczy są okrągłe, a ich palce są zastąpione czarnymi pazurami. Nie mogą się już powielać, ale potrafią za to tworzyć dźwiękowe pola siłowe. Wyewoluowani Sonorosianie mogą latać szybciej niż Aerofibianie, co oznacza, że są w stanie wejść w nadprzestrzeń.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Ciekawostki[]

  • "Sonorosian" to gra słów "Sonic" i "Sonar".

Zobacz też[]

Advertisement