FANDOM

Poprzedni odcinek
Czystka
Położenie odcinka Następny odcinek
Pozdrowienia z Techadona

Simian mówi to trzydziesty czwarty odcinek serii "Ben 10: Ultimate Alien". Jego polska premiera miała miejsce 28 marca 2012 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

Na Primusie, Eunice sprawdza Strumień Kodonu i odkrywa, że próbka DNA Arachnomałpy jest niestabilna. Mówiąc to Azmuthowi, Galwan wysyła Voliticusy Biopsisy, żeby pobrały nową próbkę. Po kilku godzinach nie wracają i Eunice zamierza sama to zbadać. Gdy zbliża się statkiem do planety, zostaje zestrzelona.

Aramchimp DNA

Eunice bada Strumień Kodonu

Na Ziemi, Ben, Gwen i Kevin patrzą na gwiazdy, które tak naprawdę są planetami. Chwilę później ukazuję się Simian proszący ich o pomoc. Mówi im, że po jego nieudanej misji z Nadplemieniem ukradł kilka Xenocytów. Później zaniósł je do przywódcy - Mizaru. Gdy ten otworzył puszkę, Xenocyt połączył się z nim i zaczął tworzyć więcej pasożytów. Tylko Simianowi udało się uciec.

Trio decyduje się mu pomóc, choć mają wątpliwości. Kevin ujawnia, że po bitwie z Nadplemieniem zabrał cztery bronie Coopera. Docierają na Aranhaschimmię z misją wyleczenia jak najwięcej Arachnomałp. Ultimatrix wykrywa Unitrix, lecz grupę zaskakuje banda UFOzbirów.

Grupa odkrywa, że broń Coopera jest nie efektywna na Arachnomałpy, a Ultimatrixowi brakuje naprawy uszkodzonego kodu genetycznego, tak jak miał Omnitrix. Ben zmienia się w Terrawiatra, niestety obecność obok matrycy Unitrixa przeszkadza Ultimatrixowi i Ben powraca do ludzkiej postaci. Eunice sprowadza grupę potajemnie do kryjówki rodziny Haplora.

Chwilę później Mizaru odkrywa kryjówkę i każe połączyć ich z Xenocytami, przez co grupa musi się ujawnić. Eunice zostaje również zamieniona w UFOzbira, a Ben próbuje z nią walczyć jako Szlamfajer, nie raniąc jej. W tym czasie Gwen i Kevin próbują ratować Simiana przed połączeniem z Xenocytem, ponieważ będzie potrzebny do naprawienia DNA. Benowi udaje się przywrócić do normalności Eunice i udaje się do kryjówki Mizaru, by z nim walczyć. Eunice, Gwen i Simian idą na statek próbując przywrócić DNA Arachnomałpy. Ben zmienia się w Ostatecznego Pajęczarza. Podczas walki Mizaru wyjaśnia, że Xenocyt nim zawładnął, dając mu przy tym dużo siły.

Puls energii odmienia wszystkie Arachnomałpy, w tym Mizaru, który przegrywa z Benem. Siamian widzi królową Xenocyta myśląc o tym, że jak się z nią połączy, będzie niezniszczalny, ale zabija go skałą. Ben zauważa zmianę Simiana i akceptuje go wraz z całą planetą na księcia. W tym czasie Bijanostwór zjada Mizaru. Grupa zostawia Eunice na Primusie, a sami wracają na Ziemię.

Później okazuje się, że Simian sprzedaje broń naprawy DNA Incursianom.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Błędy

Ciekawostki

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!