Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Sierżant Kuchmistrz jest Łasuchem zamieszkującym Peptos XI.

Wygląd[]

Sierżant Kuchmistrz jest małym, grubym kosmitą o seledynowym kolorze ciała i czarnej brodzie. Nosi mały medal, który zrobiony jest z ciastka. Jego krótki ogon jest zwinięty. Oczy Kuchmistrza są żółte, a wokół nich znajduje się gruba czarna obwódka.

Umiejętności[]

Sierżant Kuchmistrz ma cztery bardzo silne, klejące się języki, które mogą się rozciągać, pozwalając mu na złapanie dużych obiektów i przesuwanie ich stosunkowo łatwo. Jego usta i żołądek mogą rozciągnąć się, pozwalając mu przełknąć i strawić obiekty dość większe niż on sam.

Sierżant Kuchmistrz posiada kilka kwasów w żołądku, które rozpuszczają prawie wszystkie formy materii. Nie może jednak spożywać materii organicznej. Pozycje spożywane są zmieniane w kule cieczy, które mogą być wydalane z wielką dokładnością. Może też zastosować je jako bumerang czy frisbee. Sierżant Kuchmistrz może też pluć śluzem.

Wady[]

Sierżant Kuchmistrz nie może połknąć dużej ilości obiektów na raz. Zjadając coś, kosmita staje się grubszy i cięższy dopóki tego nie wypluje, przez co ma spowolnione ruchy i obniżone skoki.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Sierżant Kuchmistrz zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie znajdował się w siedzibie hydraulików, kiedy zostało wyłączone w budynku zasilanie, wyłączając tym samym sztuczną grawitacje. Dokonywał rozkazów hydraulików, dotyczących ewakuacji.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement