FANDOM

Sheelane jest kosmitką z nieznanego gatunku, a także narzeczoną Ignacjusza Bauamnna.

Wygląd

Sheelane jest wysokim humanoidem z eleganckim jasnoniebieskim ciałem i wieloma różowymi płetwami, które znajdują się w łydkach, udach, biodrach, ramionach, rękach, na policzkach, brwiach i na głowie. Nad brzuchem można zauważyć dwie pary skrzeli. Jej duże, różowe oczy są okrążone czarnymi rzęsami. Ciemne usta Sheelane zostały przykryte przez złoty implant, który Ignacjusz podarował jej jako pierścionek zaręczynowy.

Umiejętności

Sheelane pomimo swojej delikatnej i eleganckiej posturze jest bardzo silna, a także wytrzymała. Bez problemu przez dłuższy czas walczyła z sługami Vulkanusa. Jest szybką i zwinną pływaczką, a swoje nogi może zmienić w syreni ogon.

Wady

Sheelane do życia potrzebuje mnóstwo wody, a bez niej zaczyna się odwadniać.

Historia

Wczesne życie

Sheelane pojawia się na Ziemi w wyniku rozbicia swojego statku w atmosferze niebiesko-zielonej planety. Ignacjusz Baumann widząc to uderzenia, wyciąga kosmitę z pod wraku i zawozi do miejsca, w którym jest jezioro pełne wody. Mężczyzna zakochuje się w niej i stara się jej pomóc. Składkiem, który jest odpowiedzialny za zasilanie jej pojazdu jest element X, który Ignacjusz zdobywa na wiele sposobów. Gdy dowiaduje się o tym Vulkanus, próbuje odebrać minerał. Interwencja 11-letniego Diamentogłowego prowadzi do utraty ciała przez wroga i pozostawienia Sheelane wolnej od ataków przestępcy. Ignacjusz prosi też Maxa, aby przetransportował statek kosmiczny kobiety do zbiornika wodnego, który powstał po wybuchu.

Ben 10: Omniverse

Sheelane debiutuje w odcinku "Ballada o panu Baumannie", gdzie ponownie spotyka Ignacjusza. Starzec pomimo początkowej niechęci, prosi Tennysona, aby dopilnował, by nic nie zepsłuo im tego dnia. Po pewnym czasie zakochanych atakuje Vulkanus i porywał kosmitkę, po czym nurkują do jeziora. Przestępca rozkazuje swoim sługom, aby rozebrali statek kosmiczny i odebrali wszystkie fiolki z elementem X. Po krótkim czasie interweniuje Baumann w kosmicznej zbroi i Zębal, którzy ratują kosmitkę i pokonują wroga. Po tym wydarzeniu Ignacjusz oświadcza się Sheelane i daje jej złoty implant na usta, jako pierścionek zaręczynowy.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Sheelane jest uderzająco podobna do syreny.

Zobacz też