FANDOM

Rook Shar to najstarsza siostra Blonko i córka Rook Bralla i Rooka Da, pojawiająca się w odcinku "Powrót na Revonnę". Jest również studentką/zastępcą szeryfa Wat-Senna.

Wygląd

Rook Shar wygląda jak zwyczajna nastolatka jej gatunku. Jest tego samego wzrostu co Rook. Jej skóra jest fioletowa, tak samo jak włosy i nosi tunikę. Na rękach ma rękawiczki.

Umiejętności

Rook Shar potrafi walczyć. Wszystkiego uczy się od szeryfa Wat-Senna: od sztuk walki, do umiejętności władania bronią. Potrafi używać kosy jako broń.

Historia

Ben 10: Omniverse

Rook Shar debiutuje w odcinku "Powrót na Revonnę", gdzie pojawiła się na planecie Revonnah, po przyjeździe Rooka Blonko.

W odcinku "Gdy cię nie było", Rook Shar uratowała się wraz z szeryfem Wat-Sennem przed wypraniem mózgu. Później, pomagając Benowi i jego partnerowi, wraz z Steenem zostali spryskani preparatem, który wyprali im mózg. Na końcu odcinka okazuje się, że Rook Shar chcę zostać hydraulikiem.

W odcinku "Obrońca tradycji", Rook Shar opuszcza wraz z szeryfem Wat-Sennem Revonnah, w celu rozpoczęcia przygody w szeregach hydraulików. Podczas podróży do akademii, dziewczyna zatrzymuje się na Ziemi, gdzie okazuje się, że pasażerem na gapę był najmłodszy Rook oraz mistrz Kundo. Revonnahgander próbuje zabrać wszystkich przedstawicieli swojego gatunku na planetę. Wszyscy gubią mistrza walk i ukrywają się w siedzibie hydraulików. Tam Blonko mówi siostrze, aby została tutaj dla własnego bezpieczeństwa. Dziewczyna nie obiecuje tego bratu, a po tym jak idzie walczyć ze starym nauczycielem, Shar ucieka. Później starszy brat kosmitki pokonuje wojownika, który ląduje w żrącej substancji. W tym czasie najmłodszemu odpada ogon i nazywa siebie Rook Benem. Statek do akademii hydraulików już dawno odleciał, więc Blonko zawozi ją tam osobiście.

W odcinku "Pyszny turniej", Rook Shar wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Po pewnym czasie Ben uratował ją i inne kobiety.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Rook Shar chce stać się hydraulikiem, tak jak jej starszy brat.

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rook Shar

  • Rook Shar hydraulikiem?

    3 wiadomości
    • Rook Shar nie miała dołączyć, tylko chciał. To, że jest/będzie w szeregach hydraulików, nie znaczy, że zobaczym ją na służbie na...
    • ok