FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Rook Blonko to Rook z alternatywnej linii czasu.

Wygląd

Ben 10: Omniverse

Rook jest umięśnionym kosmitą o lawendowej sierści, spiczastych uszach i białej skórze twarzy. Na głowie ma trzy czarne, zaostrzone pasy włosów i rośnie mu broda. Nosi wysoce zaawansowany technicznie strój hydraulików, który posiada czarno-biały schemat kolorów.

Osobowość

Pomimo trudnych początków współpracy z Benem, Rook zrozumiał, jak myśli jego partner. Dzięki temu wygrali w przeszłości wiele trudnych walk, czy też wojen. Ratując świat przed złem, Blonko nauczył się, że doświadczenie z akademii hydraulików mało daje, a praktyczna wiedza jest o wiele lepsza. Dbając zawsze o bezpieczeństwo bezbronnych, wspinał się w szeregach hydraulików coraz to wyżej, stając się po pewnym czasie liderem całej organizacji.

Umiejętności

Rook zaprzestał używania w walce swojej ulubionej broni, stając się tym samym silnym wojownikiem walki wręcz, a strój hydraulików zwiększa jego wytrzymałość. Blonko jest też ekspertem strategii i taktyki oraz posiada decydujący głos we wszystkich sprawach związanych z organizacją hydraulików. Oprócz tego jest bardzo wysportowany, co czyni go niezwykle zwinnym.

Historia

Ben 10: Omniverse

Rook Blonko zadebiutował w odcinku "Koniec pewnej ery", gdzie odebrał w siedzibie hydraulików doktora Animo. Hydraulik aresztował przestępce, a następnie rozpoczął dyskusję z Gwendolyn i Kevinem o starych czasach. Nagle bohaterowie dowiedzieli się, że do budynku ktoś się włamał. Okazało się, że Exo-Czaszka i Subdora z Maltruantem na czele wypełniają swój plan. Próbując pokonać przestępców, Blonko został ogłuszony.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też