FANDOM

Poniżej znajduje się wykaz zainteresowań miłosnych Rooka Blonko.

Rayona

CF (235)

Rook i Rayona

Rayona pojawiła się w odcinku "Powrót na Revonnę". Dowiedziawszy się, że Rook przyjechał na Revonnah, przyszła do jego domu, aby się z nim przywitać. Blonko był szczęśliwy, widząc swoją dziewczynę. Ben nie mógł uwierzyć, że taka sztywna osoba jak jego partner ma dziewczynę.

W odcinku "Mój ci on", Rayona przylatuje na Ziemię, gdzie idzie na randkę z Rookiem do kina. Do Revonnahganderów dołącza się Ben i Ester. Hydraulicy zauważają, że koty kradną portfele, po czym udają się za nimi. Dziewczyny biegną za bohaterami. Zwierzęta zatrzymują się przy Nyancy Chan, która hipnotyzuje Gniewa. Dziewczyny pomagają Rookowi uratować Tennysona, lecz dołączają się do nich wielbicielki chłopaka: Looma i Attea. Wspólnymi siłami pokonują kociego wroga i zniechęcają księżniczki do Bena. Jednocześnie informują, że to była najlepsza randka na jakiej były.

Fistina

RoE (511)

Rook i Fistina

Fistina zaczęła ukazywać swoje uczucia do Rooka w odcinku "Powrót narzeczonej", gdzie po nieudanym napadzie na jubilera zaczęła z nim filtrować. Później, w pieczarze Krachów zobaczyła, że Blonko nie ma szans wygrać pojedynku z Loomą i wystrzeliła swoją pięść w kierunku przestępczyni, ratując kosmitę. Ostatecznie Rook, razem z Ester, Julią i Hervém został porwany przez Tetramandkę. Ben początkowo nie pozwalał Fistinie pomóc ratować przyjaciół, lecz ona nie posłuchała zakazu i pojechała z chłopakiem. Pod koniec odcinka została aresztowana przez Rooka, myśląc, że Rook zaprosi ją gdzieś na kolację.

W odcinku "Przemytnik", Fistina była uwięziona wraz z Rookiem przez Albedo. Gdy Blonko poprosił ją, aby ta go uwolniła, zaczęła z nim filtrować i nazywać pieszczotliwie "małym Rookiem".