FANDOM

Poniżej znajduje się wykaz relacji Rooka Blonko z innymi bohaterami.

Rodzina

Rook Da i Rook Bralla

Broscreen1

Rook Da dumny z syna

Rodzice Rooka od początku byli źli na niego, że porzucił rodzinę i farmę dla pracy w szeregach hydraulików. W odcinku "Gdy cię nie było", Rook Da miał wyprany mózg. Gdy Rook z Benem zniszczyli urządzenie, on i inni Revonnahganderzy odzyskali swoje umysły. Pod koniec odcinka Rook Da oznajmił, że jest bardzo dumny z Rooka i nie przeszkadza mu to, że jest hydraulikiem, a także pozwala Rook Shar przejść szkolenie na hydraulika.

Rook Shar, Rook Shim i Rook Shi

B10Ov Bros in space (26)

Rook Shar, Rook Shim i Rook Shi

Blonko bardzo dobrze dogaduje się z Rook Shar. Gdy w odcinku "Gdy cię nie było" dowiedział się, że jego siostra chcę zostać hydraulikiem, był z niej bardzo dumny i zadowolony, zwłaszcza, że ojciec nie miał nic przeciwko.

Nie pokazano szczególnych relacji Blonka z Rook Shim i Rook Shi.

Najmłodszy Rook

WWW166

Rook i "Młody"

Na początku można było zauważyć, że Rook troszczy się o najmłodszego i dba o niego. W odcinku "Powrót na Revonnę", Młody jako pierwszy przywitał się z bratem, mówiąc, że tęsknił. Blonko często uspokaja brata, gdy ten zaczyna wariować, a także zadawać za dużo pytań Benowi. W odcinku "Gdy cię nie było", Młody przyleciał na Ziemię po Rooka, gdyż na Revonnę przylecieli Incursianie. Blonko nie dał dojść do słowa bratu, zadając ciągle pytania: "czy nic mu się nie stało" i "co z rodziną", co świadczyło o tym, że dba o swoją rodzinę.

Przyjaciele

Ben Tennyson

The more things change part 1

Rook i Ben

Na początku Ben nie chciał, by ktoś zastąpił Gwen i Kevina, ale w końcu zaczął dostrzegać zalety Rooka, aż w końcu go polubił. W odcinku "Starzy znajomi" zdaje się dbać o swojego nowego partnera, gdy ten został znokautowany. W odcinku "Drapieżniki i ofiary: część 1" po raz pierwszy poważnie się kłócą, a Ben przyznaje, że nigdy nie chciał nowego partnera. Lecz już w odcinku "Przemytnik" i "Za potęgę mózgu", Blonko obwinia siebie za to, że pozwolił Tennysonowi biec jak ostatni głupek za Albedo, przez co chłopak został porwany.

Gwen Tennyson

Ben Again (215)

Rook i Gwen

Pomimo tego, że wcześniej się nie spotkali, dogadują się ze sobą bardzo dobrze, co zostało pokazane w odcinku "Wszystkiego najlepszego". Na początku rozmawiali o jej studiach, później mówiła o swoich osobistych kłopotach z Kevinem. W "Ostateczna rozgrywka: część 2" współpracowali razem z Azmuthem. Gwen zdaje się być zła, gdy Rook i Kevin rozmawiają o niej.

Największe podobieństwo u nich stanowi ich inteligencja. Rook jest dla niej miły i uprzejmy, a także zwraca się do niej "Panna Tennyson".

Max Tennyson

UPdC (83)

Rook i Max

Max określił Rooka jako wzmocnienie dla Bena, już w pierwszym odcinku. Od samego początku dogadują się. Rook okazuje szacunek Maxowi, zwracając się do niego "Specjalisto Tennyson". Razem dobrze współpracują w walce, co zostało pokazane w odcinku "Na rybach". Blonko posłusznie wykonuje rozkazy Maxa. W odcinku "Żaby wojny: część 1" i "Żaby wojny: część 2", Rook nie zgadzał się z Tennysonem, aby ten pozwolił, by Ben opuścił Ziemię w celu zakończenia wojny z Incursianami. W następnym epizodzie - "Pertraktacje", Max udowodnił jak dba i szanuje Rooka, a także, że zawsze jest pewien iż Blonko da radę.

Kevin Levin

MO (46)

Rook i Kevin

Pomimo tego, że wcześniej się nie spotkali, dogadują się ze sobą bardzo dobrze, a także mają podobne zamiłowania, co zostało pokazane w odcinku "Wszystkiego najlepszego". Rook - tak samo jak Kevin - ma bzika na punkcie kosmicznej technologii i pojazdów. W odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 2" współpracowali ze sobą, chcąc pokonać frakcję. W odcinku "Żaby wojny: część 2" ponownie działali razem, po tym jak Incursianie podbili Ziemię, a w odcinku "Otto" razem wyruszyli na kosmiczny autokomis, gdzie spotkali starego wroga Kevina z Nicości. W odcinku "Za jeszcze większą potęgę", wraz z drużyną uratowali Azmutha, przed zabraniem mózgu przez Albedo.

Azmuth

ShowdownP1 (290)

Rook i Azmuth

Rook pierwszy raz zobaczył Azmutha w odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 1", gdzie był zafascynowany, że może spotkać tak  ważną osobę. Ciągle okazywał mu szacunek i podziw, lecz Galwan nie zwracał na to uwagi. Dopiero w odcinku "Ostateczna rozgrywka: część 2", podziękował drużynie Bena za uratowanie Galwana Prime, a także Galwana B. Podobna sytuacja zdarzyła się w odcinku "Za jeszcze większą potęgę", gdzie zespół od poprzedniego odcinka zmagał się z Albedo i Khyberem, chcąc odzyskać skradziony mózg Galwana.