FANDOM

Rojo jest przywódcą przestępczego gangu kobiet.

Osobowość

Rojo jest chciwa, dzika i amoralna. Nie waha się zaatakować niewinnych przechodniów tylko dlatego, że wkurzają ją.

Historia

Ben 10

Rojo01

Rojo w oryginalnej serii

Kiedy Rojo próbowała ukraść opancerzoną ciężarówkę, została powstrzymana przez Czterorękiego i dwa drony Vilgaxa. Pozostałości po robotach łączą się z Rojo, tworząc zmodyfikowanego człowieka. Za te moce Vilgax chce, aby ona dostarczyła mu Omnitrix. Rojo powraca do swojej prawdziwej formy, kiedy to Upgrade łączy się z nią, po czym Gwen uderza ją.

Rojo pojawia się też w odcinku "Ben 10 kontra Minus 10: część 1" i "część 2", gdzie należała do grupy Minus 10. Posiadała tam nową zbroję oraz bronie. Dostała ją prawdopodobnie od Wiecznych Rycerzy. W tym odcinku prowadzi ona rywalizacje z Czarodziejką na bycie najlepszą dziewczyną w drużynie.

Ben 10: Ultimate Alien

Rojo powraca w odcinku "Uderz w dom", gdzie razem ze swoim gangiem próbowała obrabować pociąg. Zmodernizowała swój gang, dzieląc go na kolory: żółty, niebieski i czerwony. Dziewczyny zostały zatrzymane przez Gniewa i drużynę Bena.

Ben 10: Omniverse

Rojo powraca w odcinku "Argistix Security", gdzie potajemnie współpracuje z Simianem i za wszelką cenę próbuje zdobyć przesyłkę z firmy "Argitstix". Po pewnym czasie okazuje się, że tajemnicza paczka zawiera młodego Lewodanina. Przestępczyni zostaje aresztowana przez hydraulików, po przegranej walce z Upgrade'm i Rookiem.

W odcinku "Pyszny turniej", Rojo wzięła udział w teleturnieju Charlesa Zenith'a, którego celem było wybranie przyszłej pani Tennyson. Bardzo szybko została wyeliminowana z gry, tym samym przeniesiona do Nicości. Ben uratował przestępczynię, a następnie została ona aresztowana przez hydraulików.

Występy

Ben 10

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Umiejętności

Rojo połączona z Dronem Vilgaxa posiadała: nadludzką siłę, potrafi latać, ma wbudowane szpony i bronie. Gdy Rojo dostała zbroje od Wiecznych Rycerzy posiadała: zwiększoną siłę, wytrzymałość, bronie.

Ciekawostki

  • Pseudonim "Rojo" jest połączeniem dwóch słów: Robot + Joey.
  • Pseudonim Rojo oznacza w języku hiszpańskim słowo czerwony, co nawiązuje do jej stroju z "Ben 10: Ultimate Alien".

Zobacz też