FANDOM

Robot jest robotem hydraulikiem.

Wygląd

Robot jest małym, okrągłym i lewitującym kosmitą. Na dole jego ciał są dwa małe elementy, przypominające ręce. Jego czarna twarz z niebieskim oczami jest zakryta przez kapelusz, na którym widniej niebieski sygnalizator. Nosi strój hydraulików.

Umiejętności

Robot nie wykazał się specjalnymi umiejętnościami, ale będąc hydraulikiem ma dostęp do technologii hydraulików. Oprócz tego przeszedł specjalne szkolenie, które nauczyło go walki wręcz. Jego robotyczne ciało posiada wiele funkcji, takich jak schowek, czy chwytaki.

Historia

Ben 10: Omniverse

Robot zadebiutował w odcinku "Gorzej już nie będzie", gdzie wraz z resztą oddziału najmniejszych hydraulików pod dowództwem Rooka, pomogli Benowi pokonać gang Psyphona, który zyskał nowe kompetencje.

W odcinku "Błoto nie woda", Robot wraz z innymi hydraulikami próbował pozbyć się gangu Psyphona, który zaatakował statek hydraulików.

W odcinku "Za potęgę mózgu", Robot pojawił się w siedzibie hydraulików, kiedy Rook informował ekipę o porwaniu Tennysona.

W odcinku "Końcowe odliczanie", Robot wraz z oddziałem małych hydraulików pokonał mistrza Kundo, który przejął kontrolę na siedzibie hydraulików. Poświęcił się, aby rdzeń napędu się zamknął i nie zniszczył podczas startu Bellwood. Później, gdy Rook rozpaczał nad przyjacielem, Max pokazał, że Robot'y są produkowane masowo.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Według Maxa, hydraulicy posiadają wiele Robot'ów, gdyż są one produkowane masowo.

Zobacz też