FANDOM

Poprzedni odcinek
Darkstar
Położenie odcinka Następny odcinek
Dobra kopia, zła kopia

Razem, ale osobno to piętnasty odcinek serii "Ben 10: Obca Potęga". Jego polska premiera miała miejsce 30 kwietnia 2009 roku na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

Ben, Gwen i Kevin walczą z Nadistotą. Echo Echo przez przypadek aktywuje teleporter i zostaje wraz z dowódcą Nadplemięnia wysłany na pustynną planetę Turrawuste. Tymczasem GwenKevin próbują "ściągnąć" Tennysona z powrotem. Chłopak z pomocą Reiniego pokonuje wielkiego drapieżnika Draveka. Ben jako Echo Echo skutecznie lokalizuje teleporter, który pomoże im powrócić na Ziemię. Reini, mimo początkowej niechęci do właściciela Omnitrixa, postanawia z nim współpracować. Po dłuższej wspólnej wędrówce, ziemianin i Nadistota zostają zaatakowani przez Pancernikowate. Ben mimo braku szacunku ze strony wroga, za pomocą Szlamfajera, pomaga mu. Po kilku wyczerpujących godzinach, nadchodzi zmrok. Tennyson rozpala ognisko i stara dogadać się z Renim. Gdy ziemianin robi się senny, Nadistota bierze nocną wartę. Niespodziewanie chłopak zostaje zaatakowany  przez Rodilia Dentia. Rein ratuje Tennysona, ale traci przy tym ręke. Ben jako Szlamfajer regeneruje mu utraconą kończynę, mimo niechęci do siebie ruszają w dalszą drogę. Jakiś czas później, ponownie atakuje ich Dravek. Jednak pomagając sobie wzajemnie, udaje się przegonić drapieżnika. Gdy robi się jasno, docierają do teleportera. Reiny mówi, że nie może wrócić, gdyż za bardzo zbliżył się do Tennysona, a także został skażony. W końcu chłopak teleportuje się sam na Ziemię. Gwen i Kevin cieszą się że widzą przyjaciela. Lecz na pytanie, czy Nadistota się wydostał, Ben odpowiedział "wątpię".        

Najważniejsze wydarzenia

 Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Błędy

Error prototype omnitrix logo-1-

Błąd Omnitrixa

  • Gdy Ben rozmawiał z Reinym, kolory tarczy Omnitrixa był odwrócone. 

Ciekawostki

  • W tym odcinku okazuje się, dlaczego Nadistoty gardzą innymi gatunkami.

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!