FANDOM

Równoległobok Wredziak to kosmita z gatunku Wredziak.

Wygląd

Równoległobok Wredziak jest kosmitą o grubej, a zarazem umięśnionej sylwetce. Na jego szarej skórze, można zauważyć wiele włosów. Na głowie ma dużo czarnych włosów, które są złączone z brodą. Równoległobok Wredziak nosi żółte rękawiczki bez palców i brązową bluzkę z futrzanymi rękawami, na której nosi czarne pasy, do których doczepione są granaty. Posiada też pomarańczowe spodnie z czarnym paskiem i żółtymi kieszeniami, a także czarne buty. Na lewym bicepsie ma wytatuowane przebite strzałą serce, na którym jest napisane "Ma", oznaczające mamę Wredziak.

Umiejętności

Równoległobok Wredziak jest silnym i wytrzymałym kosmitą, co pozwala mu bez problemu walczyć z przeciwnikami takimi jak Ben. Jest też wystarczająco zwinny i potrafi używać kosmicznych, zaawansowanych technologii.

Wady

Równoległobok Wredziak pomimo swoich zdolności nie jest zbytnio inteligentny. Można też zauważyć, że nie potrafi poprawnie mówić.

Historia

Ben 10: Omniverse

Równoległobok Wredziak zadebiutował w odcinku "Powrót Wredziaków", gdzie wraz z ojcem i siostrą obrabował Skarbiec Synapsy. Z powodu nieudanego skoku, postanowili odwiedzić matkę, która początkowo była zła, że jej mąż powrócił. Dopiero gdy ten zaproponował wiele bogactw, kobieta przyjęła go z otwartymi ramionami. Wspólnie udali się niszczyć i rabować Bellwood. Po pewnym czasie, matka Wredziak zrozumiała, że nie może zniszczyć miasta, w którym mieszka jej przyjaciółka. Właśnie wtedy okazało się, że mężczyzna oszukał żonę i ucieka z dwójką dzieci. W ostatnim momencie bracia Wredziakowie podkładają bombę w ich pojeździe, wysadzając ich w powietrze.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też