FANDOM

Poprzedni odcinek
Zemsta Vilgaxa: część 2
Położenie odcinka Następny odcinek
Kupa złota

Przedpiekle to dwudziesty dziewiąty odcinek serii "Ben 10: Obca Potęga". Jego polska premiera miała miejsce 19 maja 2010 roku na kanale Hydraulicy

Streszczenie

Pyroxivor bites Kevin

Pyroxivor atakuje Kevina

Na pustyni robotnik zostaje zaatakowany przez stado dziwnych obcych.Ben razem z przyjaciółmi postanawia to sprawdzić. Kevin włącza osłonę co pozawala nim przejechać z dużą prędkością niezauważonymi obok radiowozu policyjnego. Przy kopalni zauważają stado Pyroxivorów. Ben jako Łebkrab zamyka zwierzęta w metalowej zagrodzie. Drużyna postanawia sprawdzić co wystraszyło, krowopodobnych obcych i udaje się do jaskini, z której uciekły. W środku nie można było poruszać się autem Kevina więc herosi ruszyli pieszo. Gdy było bardzo ciemno Osmozjanin postanawia zapalić zapałkę. Jednak Gwen ostrzega go że jaskinia jest pełna dynamitu. Nagle zauważają że ktoś stoi na półce skalnej. Tajemnicza postać chce na nich zrzucić kamienie. Ben jako Ziąb łapie obcego, który przedstawia się jako Morlokret.

Infernotrap

Jetray niszczy bombę

Cudzoziemiec zaprowadza hydraulików do źródła kłopotów. Jak się okazuje to Vulkanus przewierca jaskinie. Antagonista ujawnia że kupił za wcześniej zdobyty Tajdenit ziemski układ słoneczny. Zamierza on wrzucić do jądra ziemi bombę by rozgrzać planetę. Bohaterowi walczą z sługami Vulkanusa, podczas gdy Tennyson próbuję walczyć z Vulkanusem. Ben pod postacią pajęczarza zmusza Vulkanusa do odwrotu ale bomba spada do dziury w ziemi. Chłopak chce zmienić się w Gigantozaura, ale Omnitrix transformuje go w Jetraya. Młodzieniec niszczy bombę laserem. Morlokret jednak postanawia odpalić cały zapas dynamitu na "wszelki wypadek" gdyby wróg powrócił.Wszyscy w pośpiechu uciekają z jaskini. Na zewnątrz ekipa jest już bezpieczna razem z Pyroxivorami.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Błędy

  • W jednej scenie tarcza Gwen została zniszczona ale chwile później była cała.
  • Gdy Łebkrab uwięził Pyroxivory w metalowej "zagrodzie", w konstrukcji byłą luka ale zwierzęta nie uciekły przez nią.

Ciekawostki

  • Ben zmienił się w Jetraya, ale jego sekwencja transformacji przedstawiała Gigantozaura, w którego chłopak planował się zmienić.
  • Okazuje się, że po wykupieniu planety, prawo kosmiczne pozawala na zmianę jej środowiska i atmosfery.
  • Okazuje się, że Gwen ma klaustrofobię.

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!