Ben 10 Wiki
Advertisement

Projektor antygrawitacyjny jest urządzeniem projektującym sztuczną grawitacje, stworzonym przez Galwan.

Wygląd[]

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien[]

Projektor antygrawitacyjny jest małym, metalicznym urządzeniem w kształcie statku UFO. Końcówka projektora ma żółty kolor, a kawałek dalej znajduje się żółto czarny panel.

Ben 10: Omniverse[]

Projektor antygrawitacyjny znacznie zmienił swój rozmiar, który jest mniejszy niż poprzednio. Dysk jest płaski, a jego końcówka składa się z zielonego i czarnego elementu. W przypadku Plazmy - jednego z użytkowników projektora, na górnej części znajduje się symbol Omnitrixa.

Opis[]

Goop 003

Działanie projektora

Projektory antygrawitacyjne zostały stworzone przez Galwanów, w celu ułatwienia życia mieszkańcom Viscosii. Dzięki wykorzystaniu ich, Polimorfy zaczęły podróżować na inne planety. Dysk unosi się nad głową użytkownika i porusza się za nim. Pozwala to poruszać się im tak samo, jak cudzoziemcy o ludzkiej postawie ciała.

Jeśli projektor antygrawitacyjny oddali się od użytkownika na co najmniej dwa metry, ciało nosiciela jest bezradne. Na górnej części dysku znajduje się specjalny przycisk umożliwiający dezaktywacje projektora.

Znani użytkownicy[]

Ciekawostki[]

  • W odcinku "Głębia", jeden z projektorów antygrawitacyjnych został użyty na Pisccissie, w celu utrzymania planety w jednym kawałku.
  • Według Dwayne McDuffie'go:
    • Projektory antygrawitacyjne były używane przez Galwan jako zabawki.
    • Ludzie nie będą w stanie wymyślić podobnie działającego urządzenie jeszcze przez setki lat, co oznacza, że są to skomplikowane urządzenia.[1]

Przypisy[]

Advertisement