FANDOM

Primus jest planetą wprowadzoną w odcinku pod tym samym tytułem. Właściwie jest gigantyczną organiczną planetą stworzoną przez Azmutha, okazało się, że była źródłem próbek DNA dla prototypu Omnitrixa i Ultimatrixa.

Historia

Istnienie Primusa zostaje ukazane w odcinku "Miasto duchów", gdzie Vilgax uwalnia Fantoma, w zamian za wyjawienie tajemnicy o Omnitixie. On odpowiedział władcy dziesięciu światów jednym słowem - "Primus". Vilgax dowiedział się tak o dokładnej lokalizacji tej planety i pojawia się tam w odcinku "Primus".

Zamierza wyłączyć Omnitrix i zabrać go Benowi. Primus wyczuwając na planecie nieproszonego gościa, przywołuje Omnitrix, który przylatuje do Azmutha walczącego z Vilgaxem. On pokonał Galwana, ale nie potrafił obsługiwać urządzenia. Dowiedziawszy się jak ważny jest Primus dla Azmutha, zagroził, że zniszczy planetę, lecz ten nic nie mówił. Ben był wstanie odzyskać Omnitrix. Po całym tym wydarzeniu, twórca wielu urządzeń, przeniósł planetę, tak aby nikt jej nie znalazł.

Opis

Primus został pokazany jako dżunglowa planeta, pełna roślinności i nieinteligentnych form życia, a także niebezpiecznych. Głównymi stworzeniami żyjącymi na planecie, były Voliticusy Biopsis - biomechaniczne stworzenia, podróżujące po wszechświecie w poszukiwaniu nowych próbek DNA i dodaniu jego do Strumieniu Kodonu. Wydaje się, że Primus posiada własne życie.

Głównym elementem na Primusie był Strumień Kodonu, zielone rzeki obecne na całej planecie. Gdy płyta czołowa Omnitrixa zostanie odłożona na miejsce, emituje sygnał, który jest odbierany przez wulkan na Primusie, a następnie przesyłany po całym Strumieniu Kodonu i powraca do Omnitrixa z wybranym DNA cudzoziemca. Wybrane DNA następnie łączy się z DNA użytkownika, przekształcając go w wybranego cudzoziemca.

Znani mieszkańcy

Połączenia

Ciekawostki