Ben 10 Wiki
Advertisement

Potworne kałamarnice Vilgaxa, znane także jako potwory Vilgaxa, to kałamarnico-podobne stworzenia, którymi włada Vilgax.

Wygląd[]

Potwory Vilgaxa są uderzająco podobne do Lucubr. Mają taką samą skórę, jak i usta. Ich oczy są czerwone, tak samo jak i szereg ostrych zębów.

Umiejętności[]

Potwory Vilgaxa mają nadludzką wytrzymałość i siłę, co pozwala im przetrwać oraz zadać większość potężnych ciosów. Dzięki swym długim i chwytnym mackom mogą łapać najróżniejsze obiekty, zwinnie się poruszać oraz boleśnie atakować. Macki dobrze służą im też do wspinaczki. Całe ich ciała są bardzo elastyczne, dzięki czemu mogą się przecisnąć przez każdą szczelinę.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Vilgax wykorzystał je w przeszłości, aby zjadły młodego Bena. Chłopakowi jednak udało się uwolnić jako Szybcior, lecz przez swoją nieuwagę, został złapany i wciagnięty do pomieszczenia z potwornymi kałamarnicami. Potem w nieznany sposób znowu się uwolnił.

5 lat później, podczas naprawy rur przez Billa, zostało uruchomione tajemnicze urządzenie, które wyświetliło w całym Bellwood hologramy Vilgaxa, a także wypuściło jego potwory. Po spotkaniu z Psyphonem, ze względu na jego manipulację, kałamarnice zaczeły mu służyć. Jakiś czas później, z pomocą Billa używającego maski tożsamości, zarówno potwory, jak i Psyphon zostali uwięzieni.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

Advertisement