FANDOM

Alternatywna linia czasu
New Files

Potis Altare to urządzenie zdolne do pomnożenia naturalnych zdolności użytkownika kilka razy, które zostało stworzone przez starożytnych Galwan.

Wygląd

Potis Altiare jest zielonym urządzeniem podobnym do Ultimatrixa. Składa się z płyty głównej, na której znajduje się symbol międzygalaktycznego pokoju. Pod nią można zauważyć cztery części - dwa mniejsze i dwa większe, ostre.

Opis

Potis Altiare pojawia się jedynie w grze "Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction". Urządzenie zostało rozdzielone na sześć kawałków rozrzuconych po świecie, które Ben musiał zebrać by pokonać Albedo.

Długo przed stworzeniem Omnitrixa przez Azmutha, starożytni Galwanie skonstruowali Potis Altiare. Jednak gdy okazało się, że broń jest zbyt potężna, postanowili wysłać je na Ziemię. Planeta nie była przypadkowa, ponieważ Galwanie twierdzili, że gdyby nawet ziemianie odnaleźli i złożyli artefakt, nie potrafiliby się nim posłużyć. Jednak podczas wejścia w atmosferę Ziemi, kapsuła została zniszczona, a urządzenie zostało rozdzielone na kilka części. Części przedmiotu zostały znalezione przez wrogów Bena, przez co ich umiejętności zostały zwiększone. Potis Altiare może być użyte nawet, gdy brakuje jednego fragmentu, jednak w całości jest niezwykle potężną bronią.

Znani użytkownicy

Ciekawostki

  • Ben był bardzo podekscytowany zdobyciem potężnej broni, która pozwoliła by mu wiele uczynić, jednak jego zadowolenie zmieniło się w rozpacz, zaraz po tym, jak artefakt uległ zniszczeniu.

Zobacz też