Ben 10 Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest niekanoniczny
Treści opisane w tym artykule nie odnoszą się do kanonu uniwersum "Ben 10".
Oppose

Potis Altare to urządzenie zdolne do pomnożenia naturalnych zdolności użytkownika kilka razy, które zostało stworzone przez starożytnych Galwan.

Wygląd[]

Potis Altiare jest zielonym urządzeniem podobnym do Ultimatrixa. Składa się z płyty głównej, na której znajduje się symbol międzygalaktycznego pokoju. Pod nią można zauważyć cztery części - dwa mniejsze i dwa większe, ostre.

Opis[]

Potis Altiare pojawia się jedynie w grze "Ben 10 Ultimate Alien: Cosmic Destruction". Urządzenie zostało rozdzielone na sześć kawałków rozrzuconych po świecie, które Ben musiał zebrać by pokonać Albedo.

Długo przed stworzeniem Omnitrixa przez Azmutha, starożytni Galwanie skonstruowali Potis Altiare. Jednak gdy okazało się, że broń jest zbyt potężna, postanowili wysłać je na Ziemię. Planeta nie była przypadkowa, ponieważ Galwanie twierdzili, że gdyby nawet ziemianie odnaleźli i złożyli artefakt, nie potrafiliby się nim posłużyć. Jednak podczas wejścia w atmosferę Ziemi, kapsuła została zniszczona, a urządzenie zostało rozdzielone na kilka części. Części przedmiotu zostały znalezione przez wrogów Bena, przez co ich umiejętności zostały zwiększone. Potis Altiare może być użyte nawet, gdy brakuje jednego fragmentu, jednak w całości jest niezwykle potężną bronią.

Znani użytkownicy[]

Ciekawostki[]

  • Ben był bardzo podekscytowany zdobyciem potężnej broni, która pozwoliła by mu wiele uczynić, jednak jego zadowolenie zmieniło się w rozpacz, zaraz po tym, jak artefakt uległ zniszczeniu.

Zobacz też[]

Advertisement