FANDOM

Porucznik Steel jest przywódcą Urzędu Obrony Przed Kosmitami.

Wygląd

Ben 10

Porucznik Steel jest wysokim, umięśnionym mężczyzną. Ma blond włosy, a obok prawego oka rozpościera się blizna. Nosi czarny kombinezon z szelkami na broń.

Ben 10: Omniverse

Porucznik Steel znacznie się nie zmienił. Jego brwi są czarne, a blizna bardziej widoczna. Jego kombinezon jest niebieski.

Osobowość

Jest bardzo wiarygodną osobą, a jego ludzie boją się go na tyle, że wykonują każdy jego rozkaz.

Historia

Ben 10

Wiele razy spotkał się z Kevinem, który udawał cudzoziemców z Omnitrixa. Ben ratuje go jako kosmita przed Levinem, a porucznik odwdzięcza się ratując mu życie, gdy chłopak o mało nie zginął. Steel rozkazał swoim ludziom strzelać do wroga i pozwolił Tennysonowi odejść wolno.

Później, w czasie próby usunięcia Omnitrixa przez Wiecznych RycerzyEnoch schwytał Bena do idealnego świata marzeń, gdzie porucznik próbuje przekonać chłopaka, że Max i Gwen to Limaxy wysłane przez Vilgaxa do zabrania Omnitrixa. Kiedy Ben dowiaduje się o co chodzi, iluzja znika.

Ben 10: Omniverse

Porucznik Steel powraca w odcinku "Ponownie przyszłość", gdzie jest zaangażowany w eskortowanie tajnego projektu A.R.C. Po chwili on, tak jak jego ludzie zostają zaatakowani przez Animo i starszą wersję doktora. W tym samym czasie Ben próbuje się z nim skontaktować. Jest uszczęśliwiony, gdyż dawno nie widział i nie słyszał Tennysona.

Występy

Ben 10

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Porucznik Steel jest podobny do pułkownika Rodericka Deckera z trzeciego i drugiego sezonu "The A-Team".

Zobacz też