Ben 10 Wiki
Advertisement

Polarny Manzardill to gatunek organizmów zamieszkujących planetę X'Nelli. Jest to jeden z wielu rodzajów Manzadrillów[1]

Wygląd[]

Ben 10[]

W tej serii Polarni Manzardillowie przypominają niebieskoskóre, kolczaste iguany. Posiadają skrzela po bokach głowy, a ich oczy otoczone są czarnymi liniami.

Ben 10: Ultimate Alien[]

Gatunek ten wygląda podobnie jak we wcześniejszej serii, ma jedynie bardziej widoczne skrzela.

Ben 10: Omniverse[]

W "Omniversie", poza inaczej ukształtowanymi liniami wokół oczu wyglądają tak samo jak wcześniej.

Umiejętności[]

Polarni Manzardillowie posiadają umiejętność strzelania z ust wyjątkowo zimną parą, która po kontakcie z celem natychmiast zmienia się w twardy lód, aby jednak skorzystać z tej zdolności muszą najpierw zaczerpnąć dużo powietrza, co zazwyczaj nie stanowi dla nich problemu i zajmuje im tylko parę chwil, gdyż posiadają bardzo szeroki otwór gębowy. Ponadto, dzięki skrzelom potrafią oddychać również pod wodą. Są także niezwykle silni, wytrzymali i zwinni, co zawdzięczają swojej masie mięśniowej i budowie kończyn. Oprócz tego mają wyostrzone zmysły wzroku, słuchu i węchu.

Słabości[]

Przed wystrzeleniem z ust wcześniej wspomniej wyjątkowo zimnej pary muszą nabrać dużo tlenu, co choć zajmuje im parę chwil, czasem zdarza się, że nie zdążają, gdyż wcześniej zostają zaatakowane.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Zobacz też[]

Przypisy[]

  1. Wyskakujące okienko w rozszerzonej wersji odcinka "Ben 10,000".
Advertisement