FANDOM

Poprzedni odcinek
Moje wielkie kosmiczne wesele
Położenie odcinka Następny odcinek
Pojedynek na ringu

Pojedynek na szosie to czterdziesty czwarty odcinek serii "Ben 10". Jego premiera polska odbyła się 6 maja 2008 roku, na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

Gang przemierza, pustynną autostradę Gruchotem. Nagle zostają zaatakowani przez Pogromców szos. Ben jako Zębal pokonuje ich, mimo że chciał być Szybciorem. Auta przeciwników zostają uszkodzone i planują oni przejąć, pojazd Maxa. Lorens Wainwright właściciel  kampera który też był celem pogromców, prosi o pomoc Tennysonów. Okazuje się ze w jego, wannie jest Ben. Mężczyzna pokazuje im swojego kampera i mówi o pogromcach szos. W pobliskim barze, kelnerka Shelby mówi Tennysonom że pogromcy uciekną gdy powstanie nowa autostrada. Jednak poraz kolejni zostają zaatakowani przez przestępców. Ben zmienia się w Upchucka, jednak nie udaje mu się pokonać przeciwników. Zostaje on uwięziony w auto-myjni. Na szczęście Max i Gwen, w ostatniej chwili wyłączają myjnie. Lecz chłopak i tak został umyty i wysuszony. Niestety przestępcy kradną, gruchota dla siebie. Zmieniają jego wygląd i uzbrojenie. Niszczą nim radiowóz i zamierzają zniszczyć nową autostradę, ukradzionymi pociskami. W barze Max chce odnaleźć gruchota, jednak wnuki namawiają go że to świetna okazja do kupienia nowego auta. Gdy dowiadują się o chaosie jaki wywołali pogromcy Szos, Shelby pozwala im pojechać pojazdem Wainwrighta, by powstrzymać złodziei. Ben używa Upgradea, by przejąć kontrole nad pociągiem. Pociski są unieszkodliwione ale lider grupy Baron, zamierza zniszczyć autostradę laserami z gruchota. Właściciel Omnitrixa, dostaje się do pojazdu. Zamierza powstrzymać przestępce od zniszczenia autostrady.Ben używa licznych usterek gruchota, by pokrzyżować plany antagoniście. Ten chce się zemścić nagle Ben, otwiera zamrażalnik.Wtedy w mężczyznę trafia mnóstwo kryształków lodu. Max pod wpływem gniewu, zmusza go by usiadł na fotelu a następnie wysyła go w kosmos.Po powrocie pojazd jest całkiem zniszczony. Natomiast gruchot według Maxa wymaga wielu poprawek ale Ben jako szybcior, przywraca go w kilka sekund do poprzedniego stanu.W dalszej drodze Max śpiewa piosenkę irytując wnuki. Na szczęście Ben i Gwen znajdują rozwiązanie i wkładają mu do ust łyżkę lodów, dzięki czemu nie może śpiewać. Kuzyni przybijają sobie piątkę.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici z Omnitrixa

Używane czary

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!