FANDOM

Poprzedni odcinek
Pojedynek na szosie
Położenie odcinka Następny odcinek
Ken 10

Pojedynek na ringu to czterdziesty piąty odcinek serii "Ben 10". Jego premiera polska odbyła się 27 kwietnia 2008 roku, na kanale Cartoon Network.

Streszczenie

185px-XLR8 em Pronto Para a Briga-1-

Szybcior z hot-dogiem

Tennysonowie spędzają czas na zabawie w parku, zjeżdżając na bryłach lodu. Ben jako Szybcior zjeżdża z najwyższej góry, jednak traci sterowność i wpada na wiele osób. Później w Gruchocie, Ben używa laptopa Gwen. Gdy ta się o tym dowiaduje chce odzyskać urządzenie. Ekran nagle gaśnie, a chłopak ze strachu zamyka się w ubikacji. Kuzyn proponuje Gwen i Maxowi, rodzinne wyjście. Udają się na recytacje poezji, młodzieniec jest znudzony. Nagle zauważa plakat, o turnieju zapaśniczym. Postanawia wygrać nagrodę w wysokości stu tysięcy dolarów, aby odkupić komputer kuzynce.

234px-Ready To Rumble

Wściekli przeciwnicy

Czteroręki wygrywa pierwszą rundę, jednak okazuje się, że musi pokonać wszystkich  zapaśników. Gdy organizator znajduje młodego Tennysona, ten podaje się za menadżera Czterorękiego. Pokonuje on większość uczestników, nawet Gaterboya. Jednak on i Jeżozwierz, zaatakowali Bena chcąc go nastraszyć. Ostatnia runda była trudna, gdyż Tennyson walczył z dwoma przeciwnikami naraz, jednak po ciężkich zmaganiach wygrał. Później okazało się że jego przeciwnicy walczyli by uratować swoją matkę. Była ona zakładniczką pana Becka. Ben postanowił pomóc zapaśnikom. W tym celu razem udają się do tartaku, by uwolnić kobietę. Na miejscu chłopak postanawia oddać pieniądze, w zamian za wolność Pani Fang. Jednak Beck oszukuje ich i karze zabić zakładniczkę. Tennyson zmienia się w Klona i ma trudności z pokonaniem przestępcy, jednak ostatecznie udaje mu się. Potem okazuje się, że nowi "przyjaciele" Bena nie mają pieniędzy na ocalenie swojej farmy. Zdruzgotany chłopak postanawia oddać im nagrodę. W Gruchocie mówi wszystko Maxowi i Gwen. Postanawia zrewanżować się kuzynce myjąc za nią naczynia do końca lata. Jednak  okazuje się, że nie zepsuł laptopa, gdyż tylko ona może go uruchomić, ze skanerem odcisków palców.

Najważniejsze wydarzenia

Debiuty

Postacie

Wrogowie

Kosmici z Omnitrixa

Linki do odcinka

WatchEpisodeInTV

Baje.pl favicon — Zobacz odcinek w serwisie Baje.pl: Tutaj!

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pojedynek na ringu

  • Pierców dwóch

    21 wiadomości
    • Nikt normalny by tak nie pomyślał, sorry ale chyba każdy by to dobrze zinterpretował, a jeśli nie to dobyśliłby się czytając to...
    • W sumie XD