Ben 10 Wiki
Advertisement

Pełna kontrola Omnitrixa (znane także jako Dostęp do Panelu Sterowania lub Pełna kontrola Ultimatrixa)-to program w Prototypie Omnitrixa, Ultimatrixie i Omnitrixie oraz ich następcą (oraz w alternatywnych odpowiednikach). Umożliwia nieograniczony dostęp do wszystkich funkcji Omnitrixa, takich jak dostęp do wszystkich kosmitów w zegarku, a także natychmiastowe zmiany i brak ograniczeń czasowych, chyba że cała dostępna moc zostanie wykorzystana.

Można to odblokować za pomocą sekwencji kodów (w oryginalnej serii),przez komende głosową Azmutha (w Obcej Potędze),lub zhakowanie (w Ultimate Alien).

W wymiarze Złego Bena 10,000 zostało pokazane, że można tą funkcję odblokować przez uszkodzenie urządzenia (w tym przypadku rozbiciem symbolu Omnitrixa w formie Czterorękiego).

Historia[]

Ben 10[]

W odcinku Kevin i Vilgax, Ben przez przypadek odblokowuje tą funkcje i odkrywa ją. Ben wyładował energię Omnitrixa, gdy walczył z Kevinem i Vilgaxem w Nicości.

Omnitrix GIF 6

Ben odblokowuje Pełną kontrolę w Omnitrixie, podczas odcinka Kevin i Vilgax.

W odcinku Ben 10,000, Dorosły Ben używał tej funkcji.

W odcinku Ken 10, Dorosły Ben i Ken używają tej funkcji.

Ben 10: Obca Potęga[]

W odcinku Wojna Światów: Część 1, Azmuth aktywuje tą funkcje za pomocą głosowej komendy. Funkcja to została wyłączona przez resetowanie urządzenia w drugiej części odcinka.

Ben 10: Ultimate Alien[]

W odcinku Inspektor numer 13, Ultimatrix zostaje zhakowany i przez przypadek została odblokowana ta funkcja .Funkcja ta została wyłączona przez resetowanie.

W odcinku Ben 10,000 powraca, Dorosły Ben używa tej funkcji przez cały odcinek.

W odcinku Wróg Ostateczny: Część 2, Azmuth stwierdził, że odblokuje Benowi tą funkcję w ,,Prawdziwym Omnitrixie" na jego 18 urodziny.

Ben 10 (Reboot)[]

W retrospekcji odcinka Obcy X w natarciu, zostało pokazane, że Zły Ben 10,000 odblokował tą funkcję przez przypadek, niszcząc z wściekłości symbol swojego Omnitrixa jako Czteroręki.

Używane w odcinkach[]

Ben 10[]

Ben 10: Obca Potęga[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ben 10 (Reboot)[]

Dostępne w:[]

Ciekawostki[]

  • Ben nie może sam aktywować Pełnej kontroli po kalibracji (w przeciwieństwie do oryginalnej serii)
  • W wymiarze, gdzie Argit ma Omnitrix, ma on odblokowaną tą funkcję.
  • Gdy energia Omnitrixa zostanie wyładowana, np. przez zamienienie Ufozbirów w ludzi, funkcja może być wyłączona na czas nieokreślony.
Advertisement