FANDOM

Parvar jest Tetramandzkim wojownikiem z planety Khoros.

Wygląd

Parvar jest muskularnym wojownikiem z wieloma bliznami na rękach, piersi, a także na oczach. Jego czarne włosy są ułożone w irokeza. Nosi złoto-srebrno-czarny strój gladiatora, który składa się z ochraniaczy na nogi, łokcie i dłonie. Przez klatkę piersiową jest przeciągnięty pas.

Umiejętności

Szczególną umiejętnością Parvar jest jego super siła, dzięki której jest w stanie podnieść przedmioty kilka razy cięższe od ciężaru własnego ciała. Oprócz tego posiada zwiększona wytrzymałość, która czyni go niezniszczalnym. Poprzez klaśnięcie czterema rękoma na raz, wytwarza silne fale dźwiękowe ogłuszające i powalające przeciwników. Dodatkową zaletą jest możliwość wykonywania wielkich skoków, umożliwiających przeskakiwanie dwa razy większych budynków.

Wady

Masa mięśniowa Parvar sprawia, że jest ​​stosunkowo wolny, a jego rozmiar nie pozwala mu walczyć z wiele mniejszymi przeciwnikami.

Historia

Ben 10: Omniverse

Parvar zadebiutował w odcinku "Mój ci on", w który próbował pokonać księżniczkę Loomę, gdyż chciał zostać jej mężem. Wraz z innymi zalotnikami szybko został pokonany.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Parvar wziął udział w Turnieju Złotej Pięści. Podczas swojej rundy musiał zmierzyć się z Piąchą, ale został szybko pokonany.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Pomimo tego, że Parvar jest Tetramandem, często przegrywa walki.

Zobacz też