FANDOM

Profesor Aniceto, znany też jako Pajachello, jest przestępcą, a także profesorem sztuk teatralnych na uniwersytecie Friedkina.

Wygląd

Pajachello przypomina starszego, latynoskiego mężczyznę, z małym, kwadratowym podbródkiem. Jego włosy są czarne. Jako przestępca Pajachello nosi obcisły, czarny strój z małymi rogami na głowie. W pasie można zauważyć naboje, a na brzuchu trzy guziki. Na szyi, nadgarstkach i kostkach można zauważyć złote obręcze przypominające magazynki obrotowe rewolweru. Twarz Pajachella zakrywa biała maska z długim, ostrym podbródkiem. Nos jest bardzo długi, a na jego końcu znajduje się metalowa lufa. Policzki są czerwone, a nad nimi widnieją małe, często przymrużone oczy.

Umiejętności

Oiuy6t5r3ew2w

Profesor Aniceto

Pajachello może strzelać wiązkami lasera z nosa. Można zauważyć, że jest wykwalifikowanym wojownikiem walk wręcz, a oprócz tego jest też bardzo zwinny.

Wady

Gdy nos Pajachello jest zniszczony, nie może strzelać laserem.

Historia

Ben 10: Omniverse

Pajachello zadebiutował w odcinku "Zed i ekipa detektywów", gdzie ukradł tajemnicze urządzenie, po czym próbował z nim uciec. Gwen zatrzymała go na dachu uniwersytetu i pokonała go, ściągając maskę. Okazało się, że przestępcą jest profesor sztuk teatralnych, co spowodowało zdziwienie na twarzach przyglądających się uczniów. Po chwili ponownie próbował uciec, lecz przez przypadek uderzył w Proto-Ciężarówkę, przez co został ogłuszony.

W odcinku "W torbie Czarodziejki", profesor Ancieto wraz z Heleną Xagliv próbowali odkryć, kim jest Szczęściara.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Profesor Aniceto jest odniesieniem do Vince'a Aniceta, który pracował w linii produkcyjnej oryginalnej serii.

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pajachello