FANDOM

Ten artykuł dotyczy postaci.
Zobacz artykuł dotyczący odcinka o tej samej nazwie - "Otto".
50px-Disambig.svg.png

Otto to czarny charakter debiutujący w odcinku pod tym samym tytułem.

Wygląd

Otto to różowy prostokąt z jaśniejszą obwódką, podobny do Pixel. Jego oczy są w kształcie dwóch kwadratów, a brwi przypominają wycieraczki. Po bokach odstają mu małe prostokąty, przedstawiające uszy. Na górze ma koronę w kształcie litery "m".

Umiejętności

OTTO

Otto w formie robota

Otto, będąc z tego samego gatunku co Pixel, może kontrolować urządzenia, a także się z nimi łączyć. W odcinku "Otto" połączył 5 pojazdów, w tym zaawansowany technicznie samochód Rooka - Proto-Ciężarówkę. Jest też inteligentny.

Historia

Wczesne lata

  • Otto, wraz z Kevinem i Argitem, został uwięziony w Nicości, z której razem próbowali się wydostać. Obiecał im, że jeśli przyniosą dużo technologii, wszyscy opuszczą te kosmiczne więzienie, lecz sam uciekł, a ich zostawił.

Ben 10: Omniverse

  • Otto debiutuje w odcinku "Otto", gdzie wraz z swoimi sługami jest na kosmicznych targach na planecie Khoros, gdzie jest też Kevin i Argit, którzy przysięgli zemstę. Otto został aresztowany w więzieniu na planecie Tetramandów, ale ucieka, kradnąc pojazdy. Kevin, Argit i Rook ścigają go, aż do przepaści, gdzie ratują Otto przed śmiercią, po czym aresztują go, chowając do Proto-Wozu. Przestępca wykorzystuje sytuacje i łączy się z wozem Blonka i z innymi pojazdami, przez co Kevin, Rook i Argit musieli uciekać. Nagle pojawia się Ben, który walczy z nim jako Orzuk, lecz bezskutecznie, a później jako Upgrade, pochłaniając samochód Kevina i wygrywając walkę.

Występy

Ciekawostki

  • Otto jest z tego samego gatunku co Pixel.

Zobacz też