Ben 10 Wiki
Advertisement

Ostateczny kot Khybera to ostateczna wersja kota Khybera.

Wygląd[]

Kształtem przypomina on swoją wcześniejszą formę, ale jest od niej o wiele większy. Jego futro jest szkarłatnoczerwone, kły wystające z paszczy są dłuższe, siwe i ostrzejsze, a na głowie widnieje hełm, który posiada dwa małe rogi i jeden dłuższy. W niektórych miejscach nie posiada futra.

Umiejętności[]

Ostateczny Panuncian posiada bardzo ostre zęby i pazury. Ma także liczne ostre kolce na całym ciele i szpiczasty ogon, dzięki którym potrafi bronić się przed przeciwnikami praktycznie z każdej strony. Jest też bardzo wytrzymały i zwinny, a jego rozmiar pozwala mu taranować wrogów, a nawet budowle. Nie wiadomo, czy potrafi się klonować.

Wady[]

Nie wiadomo, jakie słabości posiada ostateczny kot Khybera. Wiadomo jednak, że jeżeli pozbawi się go Nemetrixa, wróci do swojej słabszej, pre-ewolucyjnej formy.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

  • W przeciwieństwie do innych ostatecznych form, ostateczny kot Khybera jest pierwszym ostatecznym drapieżnikiem z Nemetrixa.
    • Jest to również pierwsza i jedyna wyewoluowana forma drapieżnika widziana w serii.

Zobacz też[]

Advertisement