Ben 10 Wiki
Advertisement

No i co powiesz, Vilguś? Runda druga?

—Ostateczny Szlamfajer do Vilgaksa.[1]

Ostateczny Szlamfajer to próbka DNA sztucznie wyewoluowanego Metanozjanina z Ultimatriksu.

Wygląd[]

Zamiast wyglądu zielonej humanoidalnej rośliny jak jego normalna forma, Ostateczny Szlamfajer posiada ciało zbliżone kształtem do humanoidalnego drzewa o tkance wykonanej ze skamieniałego, ciemnobrązowego drewna. Oprócz tego wykształca po trzy niebieskie, żelo-podobne roztwory napalmu na ramionach, z których wykonana jest teraz także duża część jego głowy i odsłonięta część klatki piersiowej. Mimo to, jego twarz jest widoczna i składa się z ruchomych ciemnoniebieskich łat oraz pary zielonych oczu. Zachowuje również stopy swojej normalnej formy, przypominające korzenie owinięte wokół czarnych kamyków.

Ostateczny Szlamfajer nosi symbol wyewoluowanego Ultimatriksu na klatce piersiowej.

Moce i Umiejętności[]

  • Generacja błękitnych płomieni: Głównym atakiem Ostatecznego Szlamfajera jest jego zdolność do podpalenia nafty w swoich ramionach w celu wytworzenia błękitnych płomieni, będących prawie dwukrotnie gorętszych od płomieni jego normalnej formy. To pozwala im na stopienie ceglanej ściany,[2] palenie kryształowych pocisków Petrosapiensów w locie,[3] jak również tymczasowe znokautowanie Vilgaksa. Wspomniane płomienie funkcjonują także w środowiskach wodnych i mogą służyć Ostatecznemu Szlamfajerowi za napęd podwodny.
    • Generacja bomb naftowych: Podobnie jak w przypadku wybuchowych nasion Dzikiego Pnącza, Ostateczny Szlamfajer potrafi odczepiać roztwory napalmowe na swoich ramionach i rzucać nimi niczym granatami ręcznymi. Jest zdolny do wystrzeliwania bomb kasetowych z rąk, które wybuchają na drobne odłamki przy uderzeniu i rozprzestrzeniają się po znacznie większym obszarze.[1]
  • Manipulacja florą: Podobnie jak swoja standardowa forma, Ostateczny Szlamfajer posiada umiejętność do generowania potężnych pnączy poprzez wyrzucanie nasion, którymi może obezwładniać przeciwników lub wykorzystywać jako tarczę.[4]
  • Alteracja ciała/Regeneracja: Ostateczny Szlamfajer zachowuje zaawansowaną regenerację swojej normalnej formy, będąc w stanie ponownie przyłączać lub odrastać utracone części ciała.[5][6][7]
  • Zwiększona kondycja: Dzięki swoim rozmiarom i kompozycji, Ostateczny Szlamfajer jest niezwykle trudny do uszkodzenia, będąc w stanie wytrzymywać ciosy, lasery i promieniowanie.[2] Posiada również nadludzką siłę oraz szybkość, mogąc unikać ataków Roślinnego Kosmity[8] i złapać Eona z zaskoczenia.[4]

Słabości[]

  • Elektryczność: Ostateczny Szlamfajer jest nadal podatny na duże ładunki elektryczności, na przykład te emitowane przez Amperi.[2][9] Mogą one wywołać u niego olbrzymi ból lub nawet znokautować.

Historia[]

Ben 10: Obca Potęga[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Występy[]

Ben 10: Obca Potęga[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Ciekawostki[]

  • Gdy Ben pierwszy raz użył ostatecznego Szlamfajera powiedział "Mega Szlamfajer!", ale tylko w polskiej wersji.
  • Ostateczny Szlamfajer to pierwszy ostateczny użyty przez Bena dzięki Ultimatrixowi.

Zobacz też[]

Przypisy[]

Advertisement