FANDOM

Osmozjanie są podgatunkiem ludzi.

Wygląd

Osmozjanie są pozornie nie do odróżnienia od ludzi z wyjątkiem faktu, że żyją znacznie dłużej, a gdy osiągają wiek stu lat, zaczynają rosnąć im cztery małe, zaokrąglone, cieliste rogi na czole.

Dieta

Według Dwayne'a, Osmozjanie wolą cząbery do słodycz.[1]

Umiejętności

Osmozjanie mają zdolność do absorbowania materii i używania jej na różne sposoby.

Osmozjanie mogą przekierować energię przez ręce, by manipulować technologią, rozładować ją jako wybuch energii lub wykorzystać ją, by przyspieszyć odnowę komórkową, aby zwiększyć ich siłę lub regenerować się.

Jeśli Osmozjanie ​​pochłoną zbyt dużą ilość energii i nie mogą jej kontrolować, energia ta powoduje, że stają się psychicznie niestabilni. Magazynowanie energii w długim okresie czasu pogorszy ich niestabilność. Kiedy Osmozjanie niedawno wchłaniali energię, pojawiają się czarne ślady wokół ich oczu.

Osmozjanie są w stanie wchłonąć właściwości i skład chemiczny substancji, aby zmienić swoje ciało w materię ożywioną, którą używają, by zwiększyć swoją siłę i trwałość.

Kevinlevin large

Kevin pobiera materię

Osmozjanie potrafią naprawić obiekty złożone z tej samej materii, którą pobrali. Mogą również manipulować nią poprzez zmianę ręki, np. w miecz z danej substancji.

Kiedy pochłaniają energię i DNA innych form życia, zyskują 1/10 kompetencji i umiejętności tej istoty. Ich ciało ulega również niewielkiej mutacji. Jeśli jednak wchłoną DNA kilku form życia na raz, stają się mutantami.

Wady

Podczas gdy Osmozjanie są silniejsi i bardziej wytrzymali od przeciętnego człowieka, są oni w dużej mierze bezsilni bez materii lub energii do absorbowania. Największą słabością Osmozjanina jest jego nienasycony głód energii.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • W odcinku "Korzenie wszelkiego zła" okazuje się, że Osmozjanie są podgatunkiem człowieka, posiadającymi unikalny skład genetyczny.
  • Kevin jest jedynym znanym Osmazjaninem, a Aggregor był eksperymentem w laboratorium.[2]

Przypisy