FANDOM

Orzuk to kosmita z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

Ben 10: Ultimate Alien

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Orzuk ma granatowy, prawie fioletowy kolor. Posiada długi róg na czubku głowy połączony z krótszym, tylnym rogiem. Jego srebrne usta sięgają mu klatki piersiowej. Posiada również stalowy pas i obręcze na rękach. Orzuk ma owalne, zielone oczy i symbol Ultimatrixa na brzuchu.

Ben 10: Omniverse

W serii "Ben 10: Omniverse", Orzuk bardziej przypomina chrząszcza. Jego dolna warga ma zęby, przypominające kły, a z boku wystają rogi. Na głowie posiada róg w kształcie widły, na którym jest zielony kryształ, a przed nią mały ostry ząb. Orzuk ma teraz dwa palce na nogach i trzy na rękach. Z rąk i nóg wystają mu małe, ostre, czarne kolce. Ma brzuch jasnozielonego koloru, a na piersi symbol Omnitrixa.

Umiejętności

Eatle 002

Orzuk strzela laserem

Orzuk ma zdolność do jedzenia twardych materiałów, a następnie przekształcania ich w energię, którą wystrzeliwuje za pomocą zielonego promienia z rogu, który jest wystarczająco silny, aby zniszczyć górę, a nawet przytrzymać Vilgaxa Podczas walki z Carlem Nesmithem, Orzuk był w stanie wytrzymać jego laser, który mógł zabić człowieka jednym strzałem.

Wady

Orzuk ma martwe pole widzenia, dlatego łatwo do niego się podkraść. Vilgax powiedział, że róg jest jego słabym punktem.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

  • Orzuk jest jednym z siedmiu kosmitów, którzy nie pojawiają się w czołówce "Ben 10: Omniverse".
  • W "Omniverse ", usta Orzuka poruszają się, gdy mówi.
  • Im więcej Orzuk zje, tym silniejszy będzie jego laser.
  • Angielskie imię "Eatle" jest połączeniem słów "eat", czyli jeść, i "beetle", czyli żuk.
  • Jest to trzeci kosmita, którego atakiem jest jedzenie i strzelanie. Pierwszym jest Upchuck Pyrk i Upchuck Grul.

Zobacz też