Ben 10 Wiki
Advertisement

Omnitrix- urządzenie zmieniające DNA użytkownika, który obecnie nosi je na ręce. Jest on alternatywnym odpowiednikiem Omnitrixa z głównej osi czasu.

Wygląd[]

Omnitrix ten wygląda zupełnie jak Omnitrix Bena Tennysona, kiedy ten miał 16 lat, zaraz po pokonaniu Wroga ostatecznego. Posiada on, jednak parę różnic. Urządzenie jest w 3/4 zielone w przeciwieństwie do Omnitrixa, które jest w 3/4 białe, a tylko detale są zielone. Zmieniacz DNA nie posiada także wycięcia na "klepsydrze" - jest ona cała zielona, nie tak jak w urządzeniu z głównej osi czasu (Ta miała tylko boki zielone, a środek czarny). Gdy się rozładowuje Omnitrix nie wyświetla hologramu z znakiem "!" , tylko świeci się na czerwono.

Kiedy Ben miał 10 lat Omnitrix wyglądał identycznie jak Omnitrix z alternatywnej rzeczywistości.

Sposób działania[]

Tryby[]

  • Tryb aktywny- Omnitrix jest naładowany i gotowy do działania. "Klepsydra" świeci się wtedy na zielono. Niewiadomo jak dokładnie się go aktywuje/wybiera kosmitów, ponieważ nie zostało to pokazane. Niewiadomo jak się go aktywuje i wybiera kosmitów.
  • Tryb ładowania - Omnitrix rozładowuje się po nieznanym czasie, aby móc nim ponownie, poprawnie funkcjonować. "Klepsydra" świeci się wtedy na czerwono.
  • Tryb kalibracji- Sprawia, że Omnitrix zmienia wygląd. Nie wiadomo jak dokładnie działa ten tryb, ponieważ pojawił się on poza ekranem.

Występy[]

Ben 10 (Reboot)[]

Ciekawostki[]

  • Duncan chciał najprawdopodobniej pokazać, jak będzie wyglądał Omnitrix z alternatywnej rzeczywistości , kiedy Ben dorośnie. To tłumaczy inny wygląd Omnitrixa, niż tego chociażby z wymiaru Omniverse.
  • W przeciwieństwie do swojego głównego odpowiednika, gdy ten Omnitrix się wyładuje płyta czołowa świeci się na czerwono.
  • Ten Omnitrix prawdopodobnie się skalibrował poza ekranem, gdy Ben miał 15/16 lat.
  • Niewiadomo czy ta wersja Omnitrixa posiada tryb odblokowania blokady, który posiada jego odpowiednik z alternatywnej rzeczywistości. Maxymilian stwierdził, że widział już ten tryb w innych Omnitrixach, ale nie stwierdził dokładnie czy w tym.
  • Ta wersja Omnitrixa rozładowuje się po znacznie dłuższym czasie. Widać to, gdy Ben jako Czteroręki walczy z Obcym X przez całe popołudnie.

Galeria[]

Advertisement