Ben 10 Wiki
Advertisement

Omnimatrix (zwany Omnitrixem) jest duplikatem Omnitrixa stworzonym przez Bena 10.000 i podarowanym Kenny'emu na dziesiąte urodziny.

Historia[]

Na dziesiąte urodziny Kenny'ego, Ben stworzył mu duplikat Omnitrixa i dał go, aby odzwierciedlić to, jak on dostał swój Omnitrix . Kiedy go otrzymał, chciał od razu wypróbować wszystkich cudzoziemców Bena 10.000, ale był zawiedziony, gdyż dowiedział się, że tak jak ojciec zacznie od dziesięciu kosmitów. Był jeszcze bardziej zdziwiony, gdy dowiedział się, że wybrano mu już kosmitów.

Opis[]

Dostęp do Panelu Sterowania[]

Kiedy Ben walczył z Kevinem 11.000, Kenny użył w tym czasie Szarej Materii, aby odblokować główny panel sterowania i wyłączył ogranicznik. Teraz może być cudzoziemcem przez tyle ile chce i zamieniać się bez powrotu do ludzkiej formy.

Omnitrix posiada wszystkie funkcje, które posiada Prototyp Omnitrixa.

Wygląd[]

Ben 10[]

Omnitrix Kenny'ego wygląda identycznie jak Prototyp Omnitrixa przed kalibracją.

Ben 10: Omniverse[]

Omnitrix wygląda zupełnie jak jego główny odpowiednik, jednak niektóre elementy są czarne.

Nie wiadomo w jaki sposób i kiedy zmienił wygląd.

Znani kosmici[]

Ciekawostki[]

  • Ben 10,000 użył najmądrzejszych kosmitów (Szara Materia, BenVictor i Łebkrab), aby stworzyć replikę Omnitrixa. Jednakże jeżeli on nie usunął Omnitrixa w wieku 11 lat, to Omnitrix nie skalibrował się, więc nie wiadomo w jaki sposób Ben odblokował Łebkraba.

Galeria[]

Advertisement