Ben 10 Wiki
Advertisement

Omnitrix-to alternatywny odpowiednik Prototypu Omnitrixa.

Wygląd[]

Ben 10[]

Omnitrix przypomina duży, ziemski zegarek w czarnym i siwym kolorze. W centralnej części znajduje się wysuwany rdzeń z symbolem międzygalaktycznego pokoju i czterema małymi, zielonymi przyciskami. Tuż pod nim znajduje się jeden większy, który odpowiada za wysunięcie się rdzenia zegarka. Spod spodu, do obręczy prowadzą cztery grube, białe obwody.

Ben 10: Omniverse[]

Omnitrix znacznie zmienił swoją kolorystykę, gdyż czarny został zastąpiony jasnoniebieskim, natomiast siwy pozostał bez zmian. Wszystkie zielone elementy są teraz różowe, łącznie z symbolem międzygalaktycznego pokoju.

Wymiar ,,Gwen 10" (Obcy X w natarciu)[]

Omnitrix z wymiaru Gwen 10 w odcinku Obcy X w natarciu, wygląda podobnie jak Omnitrix Gwen 10 w oryginalnej serii, lecz nie ma przycisku aktywacji i jest mniej szczegółowy.

Występy[]

Ben 10[]

Ben 10: Omniverse[]

Opis[]

Omnitrix daje użytkownikowi możliwość zmiany swojego kodu genetycznego, co powoduje transformacje w obce gatunki kosmiczne. Stając się kosmitą, dostaje jego wygląd, uprawnienia, wady, a także głos. Każda z tych cech jest odmienna dla innych próbek DNA.

Gatunki DNA[]

Main.png Osobny artykuł: Gatunki DNA

Ciekawostki[]

  • Podczas transformacji (Kiedy Gwen używa; tylko w Omniverse) symbol Omnitrixa jest w kształcie kota, co jest nawiązaniem do logo kota na koszulce Gwen.

Zobacz też[]

Advertisement