FANDOM

Oliver Thompson to były kamerzysta, który pomagał Willowi Moraliście zniszczyć Bena Tennysona. Gdy plan dziennikarza lęgnął w gruzach, Oliver zaczął działał na własną rękę jako reporter.

Wygląd

Oliver jest dobrze zbudowanym mężczyzną. Nosi biały garnitur z niebieską koszulą i czarnym krawatem. Jest łysy na środku głowy a po bokach jego włosy są czarne. Gdy pojawił się po raz drugi nosił beżową marynarkę i białą koszulę.

Osobowość

Oliver myśli zazwyczaj tylko o swojej pracy i nie obchodzą go inni. Gdy pracował dla Moralisty był mu bardzo uległy i nawet trochę się go bał. Po tym jak został zwolniony, za wszelką cenę starał się znaleźć temat do z kamerowania. Zaproponował J.T. i Cashowi nakręcenie programu, ale ostatecznie zrezygnował z projektu.

Historia

Ben 10: Ultimate Alien

Oliver Thompson zadebiutował w ocinku "Gry wideo", gdzie podszywał się pod sławnego twórcę gier wideo. Przeskanował on większość wcieleń Bena i użył do zbudowania Nękacza. Później towarzyszył Moraliście gdy ten kierował robotem.

W odcinku "Odbita sława" okazało się, że Will go zwolnił. Po tym czynie zaczął być zależnym reporterem. Współpracował z J.T. i Cashem, licząc, że nagra popularny program. Gdy audycje nie przyniósiły oczekiwanych efektów, Oliver wycofał się z kręcenia.

Występy

Ben 10: Ultimate Alien

Ciekawostki

  • Chociaż Ben nie widział go bez peruki, wiedział kim naprawdę jest.