FANDOM

Odznaka hydraulików jest urządzeniem używanym przez hydraulików, służącym do komunikacji i generowania map prowadzących do właścicieli odznak.

Wygląd

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Odznaka hydraulików przypomina tarczę Omnitrixa, na której widnieje międzygalaktyczny symbol pokoju.

Ben 10: Omniverse

Odznaka hydraulików straciła symbol międzygalaktycznego pokoju, a także zmieniła swój kształt na bardziej uchwytny. Na środku widnieje czerwone kółko podobne do tego ze stroju hydraulików.

Opis

W "Ben 10: Obca Potęga", Kevin zabrał Specjaliście Labridowi odznakę po jego śmierci. Służyła ona do znajdowania sojuszników - dzieci hydraulików, którzy pomogliby w walce z Nadistotami. Przez ten sposób odnaleźli między innymi Alana Albrighta i Michaela Morningstara. W odcinku "Darkstar", Specjalista Gilhil zabrał Levinowi odznakę, lecz później oddał, a także dał ją Gwen. Wyjaśnił też, że Omnitrix działa jak odznaka i jest wystarczającą nagrodą, dlatego Ben jej nie potrzebuje.

Funkcje

  • Plumber map

    Mapa używana w odcinku "Oko patrzącego"

    Lokalizator - tworzy holograficzną mapę, która może wskazać lokalizacje innego hydraulika migającą kropką.
  • Komunikator - posiada system komunikacji z prototypem Omnitrixa, Ultimatrixem, Omnitrixem, a także innymi odznakami.
  • Uniwersalny tłumacz - wbudowany tłumacz, pozwalający na przetłumaczenie języków kosmitów.
  • Detektor promieniowania - wbudowany detektor, pozwalający na wykrycie promieniowania co można zaobserwować przy Prypiatosianach-B bez pancerza.
  • Picture 5

    Mapa holograficzna

    Internet - odznaki można użyć jako przenośnego modemu łączącego urządzenie z Extranetem.
  • Ulepszanie - odznakami można ulepszać urządzenia, tak jak pokazał Kevin, podłączając ją do karabinu hydraulików.
  • Wytrych - funkcja ta pozwala na dostęp do zabezpieczonych miejsc.
  • Samozniszczenie statku hydraulików - można je wyłączyć dzięki odznakom, a także włączyć, układając trzy obok siebie.

Ciekawostki

  • W oryginalnej serii, odznaki nie pojawiły się z nieznanych powodów.
  • Prototyp Omnitrixa, Ultimatrix i Omnitrix przyjmują formę odznaki, gdy użytkownik jest przekształcony.
  • Według Derricka, symbol klepsydry nie jest tylko znakiem międzygalaktycznego pokoju, ale także znakiem technologii galwańskiej. [1]

Przypisy