Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Obcy X-to kosmita z próbki DNA Niebiańskiej Istoty z Kuźni Stworzenia. Jest to Obcy X z alternatywnego wymiaru.

Wygląd[]

Obcy X to humanoidalny cudzoziemiec, który ma białe dłonie, a poza tym jest cały czarny. Ma drobne białe gwiazdy na całym ciele. Jego oczy są zielone, bez źrenic. Na głowie ma 3 rogi, podobnie jak Way Big. W odróżnieniu od większości cudzoziemców Bena, Obcy X ma pięć palców. Nosi symbol Omnitrixa na piersi.

Gdy przykłada inny Omnitrix do dowolnego miejsca na ciele, zegarek przekształca się w symbol i wchłania się do ciała obcego.

Historia[]

Przeszłość[]

Przed wydarzeniami z Obcy X w natarciu, Zły Ben zamienił się w Obcego X po rozbiciu Omnitrixa jako Czterorękiego i pozostał w tej formie. Od tej pory zaczął podróżować po całym Omniversie polując na swoje alternatywne odpowiedniki i zbierając ich Omnitrixy.

Ben 10 (Reboot)[]

Obcy X w natarciu[]

Obcy X po raz pierwszy pojawił się w Obcy X natarciu, gdzie zdobył Omnitrix z wymiaru bez Gwen przed przybyciem na oś czasu Reboota. Po pokonaniu Bena jako różnych kosmitów, Obcy X otrzymał swój Omnitrix. Jednak Ben ostatecznie odzyskał swój Omnitrix z pomocą swojej rodziny i innych odpowiedników, którzy również odzyskali inne Omnitrixy skradzione przez Obcego X. Aż do swojego oryginalnego Omnitrixa, Obcy X został pokonany przez Czterorękiego i skuty kajdankami przez Bloxxa. Po tym zostaje zabrany do Nicości.

Występy[]

Ben 10 (Reboot)[]

Ciekawostki[]

  • Powodem dlaczego Obcy X ,nie pojawił się wcześniej w żadnym odcinku z rebootu, jest fakt, że byłby ,,zbyt potężny" na zwykłe odcinki.
  • DNA Obcego X jest dostępne w Omnitrix'ie z alternatywnej rzeczywistości.

Zobacz też[]

Advertisement