Ben 10 Wiki
Advertisement

Nosdenianie, potocznie znani jako Megawhatty, to psotne małe stworzenia złożone z energii elektrycznej, które przypominają baterie. Pochodzą z planety Nosedeen Quasar.

Wygląd

Ben 10

Nosdenianie to małe czarno-żółte bateryjki ze znakiem plus i minus na plecach. Posiadają 3 palce u każdej ręki.

Ben 10: Ultimate Alien

Nosedenianie są prawie tacy sami, tylko ich płytka na głowie jest szara.

Ben 10: Omniverse

Nosedenianie wyglądają podobnie, lecz mają na głowie srebrną blaszkę. Są mniejsze i nie ucieka im z oczu energia. Ich język składa się z małych piszczących wrzasków, choć potrafią mówić też po polsku.

Umiejętności

Nosdenianie mogą kontrolować energią elektryczną i przemieszczać się w kablach elektrycznych. Są całkowicie wykonani z prądu, więc są podatni na ataki wodne. Mogą pochłaniać energie, a gdy jest jej więcej, klonują się.

Są oni też niezwykle silni jak na swój rozmiar.

Zachowanie

Nosdenianie żyją po to, by „dobrze się bawić”, co w ich przypadku powoduje kłopoty, gdziekolwiek się udają.

Nosdenianie nie wydają się źli i wrogo nastawieni do ludzi. Są oni po prostu pozbawieni jakiejkolwiek samokontroli i poczucia niebezpieczeństwa, jakiego mogą powodować. Innymi słowy, wydają się być socjopatyczni.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

Zobacz też

Advertisement