Ben 10 Wiki
Advertisement

Oto koniec istnienia ludzkości. Koniec naszej wojny.

Nadistota opisujący Nieustannego.

Nieustanny, znany również jako Potwór Drzewny Nadplemienia, to organiczna broń masowej zagłady, stworzona przez Nadistoty w celu zniszczenia życia na Ziemi w przypadku przegrania wojny. Został przebudzony przez Nadistotę-oficera, gdy jego kapsuła hibernacyjna uległa uszkodzeniu w wyniku trzęsienia ziemi. Służy jako główny antagonista odcinka Gdy wszystko inne zawiedzie.

Wygląd[]

Nieustanny posiada standardowy kształt ciała swych twórców, będąc wysokim humanoidem o nieproporcjonalnie długich i smukłych kończynach, małej głowie, dwóch parach czerwonych oczu na głowie i tułowiu, "koronie" na głowie, trzech pazurach na rękach oraz dwóch pazurach na stopach. Osiąga kolosalne rozmiary, przyćmiewając nawet Gigantozaura przy pełnym rozmiarze, i jest zbudowany w większości z gleby, drzew i innej materii organicznej.

Moce i Umiejętności[]

-"Nieustanny musi mieć silne źródło energii, by wzmocnić swoją moc zniszczenia."

-"A gdy ją wzmocni?"
-"Wtedy wybuchnie, a opad radioaktywny zniszczy waszą planetę w kilka minut."

—Nadistota opisujący zdolności Nieustannego.

Podobnie jak ziemskie rośliny, Nieustanny jest zdolny do pochłaniania promieniowania jonizującego. Może czerpać energię nuklearną z rdzenia elektrowni atomowej poprzez dotyk, a kiedy osiągnie swój limit, jego ciało eksploduje, roznosząc opad radioaktywny, mający na celu zniszczyć życie na Ziemi w kilka minut.

Nieustanny wykorzystuje samoświadome stworzenia z implantowanymi post-hipnotycznymi ziarnami do kontrolowania części swojego ciała, dając mu pełną świadomość wszystkiego, co dzieje się wokół i wewnątrz jego. Jeżeli zostaną w jakiś sposób odłączone od układu nerwowego, potwór umrze, a jego ciało rozpadnie się na kawałki i zgnije.

Dzięki swym olbrzymim rozmiarom, Nieustanny jest fizycznie niewrażliwy na zewnętrzne ataki i posiada nadczłowieczą siłę, nawet nie dostrzegając ataków ze strony Vaxazaura oraz Anodyty. Broń konwencjonalna również nie przynosi na nim żadnego efektu. Jeżeli stworzenie jednak dostrzeże przeszkodę na swej drodze, może ją zniszczyć niedbałym machnięciem łapy.

Ciało Nieustannego zawiera liczne "przeciwciała", przypominające standardowe Nadistoty bez głów i z fioletowymi końcówkami kończyn. Podobnie jak Florauny, przeciwciała mogą rozciągać i owijać swe palce wokół napastników, a ich ciała automatycznie regenerują się z ataków balistycznych. Ich jedyną słabością jest odłączenie pnącza na ich plecach od Nieustannego, przywracając ich do ludzkiej formy.

Słabości[]

Ponieważ Nieustanny polega na inteligentnych stworzeniach w celu kontrolowania swego ciała, odłączenie ich od układu nerwowego paraliżuje potwora. Jeżeli mózg zostanie odłączony, Nieustanny umrze. Kontrola Nieustannego nad indywidualnymi ludźmi może zostać zerwana przez gatunki władające roślinami, takie jak Metanozjanie.

Ciekawostki[]

Zobacz też[]

Advertisement