FANDOM

Nekroziębianie to pozaziemskie gatunki przypominające ćmy. Pochodzą z Kylmyys. Niektórzy Nekroziębianie żyją na pół roztopionej, pół zamrożonej planecie Mykdl'dy.

Wygląd

Nekroziębianie to cudzoziemcy wykazujący uderzające podobieństwo do mitycznego Mothmana. Są  niebieskie lub białe. Mają skrzydła, które nadają im wygląd ćmy lub motyla.

Ben 10: Obca Potęga

Nekroziębianie mają czarno-niebieskie ciało z białymi plamami na rękach i nogach, które przypominają lód. Na głowie posiadają usta, które nie otwierają się. Mają też wielkie niebieskie skrzydła.

Ben 10: Ultimate Alien

Nekroziębianie się nie zmienili i wyglądają tak samo jak w AF.

Ben 10: Omniverse

Nekroziębianie stali się bardziej muskularni i mają większe wystające brwi. Posiadają też większe skrzydła.

Umiejętności

Bigchill6

Nekroziębianin używa swej mocy

Nekroziębianie mogą zamrażać lodowym oddechem lodem, latać i stać się niematerialni. Mogą również złożyć skrzydła i czułki tworząc kaptur i długą szatę. Nekroziębianie mogą przeżyć w bardzo niskich oraz bardzo wysokich temperaturach.

Rozmnażanie

Nekroziębianie rozmnażają się bezpłciowo przez składanie jaj raz na 80 lat. Budują gniazdo z dużych ilości metali, głównie z żelaza, w którym ich dzieci się wylęgają. Kiedy dzieci wykluwają się, mają apetyt na metal i najpierw jedzą gniazdo, a potem instynktownie lecą na rodzinną planetę (jeśli nie są na niej).

Forma wyewoluowana

800px-Ultimate Bigchill

Wyewoluowany Nekroziębianin

Wyewoluowani Nekroziębianie mają czerwone skrzydła i skórę, a nie niebieskie. Ich skrzydła i anteny mają wzorce ognia. Wciąż mogą stać się niematerialni i zamrażać lodowym oddechem. Mogą także tworzyć "płomienie lodu".

Znani przedstawiciele gatunku

BigChill TabberOV

Ciekawostki

  • Słowo "Nekroziębianin" pochodzi od słów "Nekro", czyli śmierć i "ziąb".
  • Według Mamy Wredziak, tłuczone skrzydła Nekroziębianina to dobre jedzenie dla niemowląt.
  • Tak samo jak Florauny zasiedlają 2 planety, inaczej niż inne gatunki.

Zobacz też