FANDOM

Nanoskrętna progresywna exo-oręż mark 5, znana też jako Cincotrix to niebezpieczna broń stworzona przez mistrzów broni z Techadona, transformująca użytkownika w opancerzoną zbroję.

Wygląd

Ben 10: Omniverse

Nanoskrętna progresywna exo-oręż mark 5 jest małą bransoletą na nadgarstek koloru złotego. Można na niej dostrzec czarną blaszkę z numerem "5". Niezależnie od tego, do jakiego stopnia urządzenie wytworzy zbroję, zawsze będzie miała ona złotą kolorystykę z kilkoma czarnymi elementami.

Opis

C5 (165)

Urządzenie po pełnej aktywacji

Nanoskrętna progresywna exo-oręż mark 5 jest niebezpieczną bronią, która może uzbroić użytkownika, dzięki czemu stanie się on niezwykle silny i wytrzymały. Pięć głównych ogniw można połączyć dodatkowymi rozszerzeniami dla zwiększenia siły rażenia. Zbroja posiada wiele miotaczy laserowych, generujących różne wiązki. Dodatkowo może wygenerować też miotacz ognia, lodu i tarcze energetyczne.

Clyde Fife wykazał, że aktywowana nanoskrętna progresywna exo-oręż mark 5 posiada trzy tryby:

  • Tryb jazdy - zbroja generuje koła i gąsienice, które zaczynają wprawiać użytkownika w ruch, osiągając tym samym niezwykłą prędkość.
  • Tryb podwodny - zbroja generuje maskę tlenową na twarzy, na kończynach pojawiają się płetwy, a z pleców wyrasta zbiornik tlenowy.
  • Tryb kosmiczny - zbroja generuje wielką rakietę na plecach, która pozwala użytkownikowi przemieszczać się z niezwykłą prędkością.

Znani użytkownicy

Ciekawostki