Ben 10 Wiki
Advertisement

Nadszefowa jest liderem i przywódcą całej organizacji hydraulików.

Wygląd[]

Nadszefowa jest wysokim i szczupłym humanoidem o jasnozielonej skórze. Na głowie ma cztery krótkie maci z brązowymi plamami, a nad nimi można zauważyć czerwony klejnot na trzech czarnych pasach. Ma duże, żółte oczy i pomarszczone czarne usta. Nosi lekko zmodyfikowany strój hydraulików, który w miejscu odznaki ma wstążkę, a zamiast spodni jest długa spódnica zakrywająca nogi.

Umiejętności[]

Nadszefowa nie wykazała się specjalnymi umiejętnościami, specyficznymi dla jej gatunku. Pomimo tego jest liderem i przywódcą całej organizacji hydraulików, dzięki czemu posiada decydujący głos we wszystkich sprawach dotyczących organizacji. Przez wielu jest postrzegana jako najwyższy autorytet i każdy hydraulik jest odpowiedzialny przed nią za swoją misję.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

Nadszefowa debiutuje w odcinku "Broń XI: część 2", gdzie pojawia się w Nicości i po przeczytaniu przez specjalistę Patelliday'a zasad, które złamali Rootersi obierając nowy plan. Tym samym likwiduje ich oddział, konfiskuje ich bazę, a członków pozostawia w Niebycie.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Ciekawostki[]

Zobacz też[]

  • Galeria

Advertisement