Ben 10 Wiki
Advertisement
Ten artykuł jest niekanoniczny
Treści opisane w tym artykule nie odnoszą się do kanonu uniwersum "Ben 10".
Oppose

Mor'Otesi jest legendarną planetą zamieszkiwaną przez Crystalsapiensów.

Krajobraz[]

Ze względu na rozpad warstwy ozonowej kilka milionów lat temu, Mor'Otesi jest wielką, napromieniowaną planetą, na której pojawiły się zielone i fioletowe kawałki krystaliczne, które pochłaniają światło UV.

Mor'Otesi jest jałowo-skalistą planetą. Jej rdzenni mieszkańcy wymarli dawno temu, ale do trudnych i niebezpiecznych warunków przystosował się inny gatunek. Pochłania on promieniowanie, tak samo jak kryształy znajdujące się na planecie. Crystalsapiensi rozwijali się na niej przez tysiące lat i wspólnie stworzyli zaawansowane społeczeństwo, które nazwali Mor'Otesi.

Ben 10 Alien Force: Vilgax Attacks[]

Na osi czasu z tej gry, legenda o Crystalsapiensach żyjących na Mor 'Otesi jest prawdziwa. Oznacza to, że w przeciwieństwie do klasycznej osi czasu, Sugilite nie jest jedynym istniejącym Crystalsapienem, ani też nie jest strażnikiem Petropii i jej mieszkańców.

Ciekawostki[]

  • Nazwa "Mor'Otesi" w języku tureckim oznacza "ultrafioletowy", co nawiązuje do kompetencji mieszkańców planety.
  • Według Dwayne McDuffie:
    • Sugilite nie posiada własnej planety, lecz jest stróżem Petropii, co oznacza, że Crystalsapiensi nie mają własnej planety.
    • Mor'Otesi to tylko nieprawdziwa legenda.
Advertisement