Ben 10 Wiki
Advertisement

Metanozjanie to istoty humanoidalne pochodzące z planety Metanos.

Wygląd[]

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien[]

Metanozjanie to humanoidalne zielone rośliny z czarnymi częściami ciała na talii i z czerwonymi oraz żółtymi płatkami na głowie i ramionach.

Ben 10: Omniverse[]

Metanozjanie wyglądają podobnie jak w poprzednich seriach z wyjątkiem czerwonej bródki i czarnych plam na biodrach i na pośladkach. Mają też bardziej korzenne nogi.

Historia[]

Pierwotni Metanozjanie ewoluowali z mięsożernych bagiennych roślin, ale w pewnym momencie współcześni Metanozjanie przekształcili się w roślinożerców.

Umiejętności[]

Metanozjanie mają szeroki wachlarz umiejętności, takich jak uprawnienia rewitalizacyjne, alteracja ciała, nadludzka sprawność fizyczna, chlorokineza, elastyczność oraz regenaracja. Mogą emitować płomienie przez ręce i usta poprzez zapalenia metanu swoim w ciele. Dzięki temu mogą również latać napędzając się jak rakieta.

Forma wyewoluowana[]

640px-Ultimate swampfire from Ben 10 000 Returns

Wyewoluowany Metanozjan

Wyewoluowani Metanozjanie mają głównie drewnianą strukturę ciała i niebieskie worki na plecach i ramionach. Mogą strzelać większymi płomieniami przez wydalenie żelopodobnych substancji z ramion. Ich ogień jest gorętszy i niebieski, ponieważ zawiera więcej tlenu.

Znani przedstawiciele gatunku[]

Ciekawostki[]

  • Nazwa ich gatunku pochodzi oczywiście od metanu.

Zobacz też[]

Advertisement