FANDOM

Metanozjanie to istoty humanoidalne pochodzące z planety Metanos.

Wygląd

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Metanozjanie to humanoidalne rośliny zielone z czarnymi częściami na talii i czerwonymi i żółtymi płatkami na głowie i ramionach.

Ben 10: Omniverse

Metanozjanie wyglądają podobnie jak w poprzednich seriach z wyjątkiem czerwonej bródki i czarnych plam na biodrach i na pośladkach. Mają bardziej korzenne nogi.

Historia

Metanozjanie ewoluowali z roślin mięsożernych bagiennych, ale w pewnym momencie nowocześni Metanosianie przekształcili się w roślinożerców.

Umiejętności

Metanozjanie mają szeroki wachlarz kompetencji, takich jak uprawnienia rewitalizacyjne, możliwość przejścia przez ciasne przestrzenie, wzmocniona siła, chlorokineza, rozciąganie, zdolność do zmiany swojego ciała. Mogą również latać napędzając się jak rakieta. Mogą emitować płomienie przez ręce i usta poprzez zapalenia metanu w ciele.

Forma wyewoluowana

640px-Ultimate swampfire from Ben 10 000 Returns

Wyewoluowany Metanozjan

Wyewoluowani Metanozjanie mają drewnianą skórę i niebieskie worki na plecach i ramionach. Mogą strzelać większymi kulami ognia przez wydalenie żelopodobnych substancji z ramion. Ich ogień jest gorętszy i niebieski, ponieważ ma więcej tlenu.

Znani przedstawiciele gatunku

Ciekawostki

  • Nazwa gatunku pochodzi od metanu.

Zobacz też