FANDOM

Medyk jest cudzoziemcem pochodzącym z nieznanej planety, zamieszkującym Podmiasto.

Wygląd

Medyk jest wysoką postacią z bladoróżową skórą i jasnoróżowymi oczami, wokół których znajdują się czarne obwódki. Na prawym oku ma bliznę, którą zakrywa czarną przepaską. Z jego ust wychodzą cztery małe, białe zęby. Posiada sześć małych rąk z ostrymi, ciemniejszymi pazurami. Nosi długi, jasnoniebieski płaszcz, z czarnymi liniami. Na jednej z prawych rąk ma przepaskę. W rzeczywistości jego nogi nie są widoczne, a udaje je inny, mniejszy kosmita, który ma taką samą skórę i strój. Różni go tylko blizna znajdująca się na lewym oku, którą zakrywa czarną przepaską.

Umiejętności

Medyk nie wykazał się szczególnymi umiejętnościami i zdolnościami, jednakże okazał się być dobrym lekarzem z wieloma lekarskimi przyrządami.

Historia

Ben 10: Omniverse

Medyk zadebiutował w odcinku "Przesyłka specjalna", gdzie był jednym z postaci przyglądających się aukcji Psyphona.

W odcinku "Bill Gacks", Medyk przypatrywał się hologramowi Vilgaxa, który pojawił się w Podmieście.

W odcinku "Wypluj to!", Medyk był przesłuchiwany przez OsiemOsiem, który poszukiwał Techadonów z kostki.

W odcinku "Zero honoru pośród brachów", Medyk pracował w Turnieju Złotej Pięści, gdzie pomógł Benowi po tym, jak Rook go pobił.

W odcinku "Obrońca tradycji", Medyk uratował mistrza Kundo, który wpadł do żrącej substancji. Aby ciało Revonnahgandera poprawnie funkcjonowało, Medyk zastąpił kilka części jego ciała mechanicznymi elementami.

W odcinku "Ballada o panu Baumannie", dolna część ciała Medyka spacerowała w Podmieście.

W odcinku "Argistix Security", Medyk przyglądał się aresztowaniu Liama i Suemungozaur.

W odcinku "Przyklejony", Medyk przyglądał się zamieszaniu w Czarnej Dziurze.

Występy

Ben 10: Omniverse

Ciekawostki

Zobacz też