Ben 10 Wiki
Advertisement

Mazgaj to lewodański prezydent republik Lewody.

Wygląd[]

Ben 10: Omniverse[]

Mazgaj jest białym kosmitą, podobnym do człowieka. Ma jasnoniebieskie oczy, a na jednym nosi monokl. Na jego twarzy można zobaczyć zarośla, podobne do wąsów i włosów. Jego szaty są niebieskie z dwoma orderami.

Osobowość[]

Mazgaj, będąc wielkim przywódcą politycznym, ma obowiązek obrony Lewody. Przybył zawrzeć traktat poprzez namowy Strachajły, który okazał się być oszustem, a jego plan doprowadził do pogodzenia się z Amokiem i Mściwym.

Umiejętności[]

Mazgaj może lewitować, używając elektromagnetyzmu. Potrafi się też teleportować. Był gotów walczyć wręcz z silniejszym gatunkiem - Appoplexianinem.

Historia[]

Ben 10: Omniverse[]

  • Mazgaj debiutuje w odcinku "Pertraktacje", gdzie za pomocą Bena jako Galileana próbował zawrzeć traktat pokojowy z Appoplexianinami, którzy otrzymali pozwolenie na przelot przez uniwersum Lewodan, ale zbezcześcili święte piaski, przez co miała rozpocząć się wojna pomiędzy tymi gatunkami, niszcząc dużą część galaktyki. Mazgaj podczas pertraktacji wpadał w konflikty z Amokiem, przez co przechodziły one agresywnie. Gdy okazało się, że Strachajło chce przejąć jego władzę prezydencką, współpracowali, a po złapaniu oszusta zawarli przymierze.

Występy[]

Ben 10: Omniverse[]

Zobacz też[]

Advertisement