Ben 10 Wiki
Advertisement
Alternatywna linia czasu
Treści opisane w tym artykule odnoszą się do alternatywnej linii czasu.
Symbolomnitrixa

Maxwell ,,Max'' Tennyson-to Max Tennyson z alternatywnego wymiaru.

Wygląd[]

Max jest ubrany w hawajską, czerwoną z żółtymi kwiatkami koszulę. Na jego spodniach widnieje przypięty do spodni brązowy, skórzany pasek. Same zaś spodnie są beżowe w przeciwieństwie do swojego głównego odpowiednika w oryginalnej serii, który nosił niebieskie spodnie. Dziadek Bena i Gwen na stopy ma nałożone brązowe mokasyny, a na głowie beżową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis "Bellwood plumbing" (pol. "Hydraulictwo Bellwood").

Występy[]

Ben 10[]

Ben 10: Ultimate Alien[]

Osobowość[]

Max wydaję się być spokojniejszy, a zarazem bardziej żartobliwy od swojego głównego odpowiednika, jednak nie znaczy że jest przez to od niego gorszy w relacjach rodzinnych, wręcz przeciwnie, momentami wydaję się że dba o swoją rodzinę bardziej niż Max, nie zwracając przy tym uwagi na swoje dobro, tylko na dobro wnucząt. 10-letni Ben Tennyson, także wydaję się być bardziej oddany swojemu dziadkowi, niż 10-letni Ben z głównej osi czasu.

Historia[]

Maxwella poznajemy wtedy, kiedy wraz z Gwen przyjeżdża Gruchotem po Bena przemienionego w Inferno. Dowiaduje się on wtedy, że walczył z Eonem i jego sługusami. Max wydaję się tym faktem być zaniepokojony, ale Benjamin uspokaja go mówiąc, że jako Inferno spalił Eona w pył. Kolejny raz, Ben przychodzi do Gruchota, w którym siedzi Max. Pyta się on Dziadka, czy będą mogli wyruszyć w jakąś kolejną wyprawę, w której Chłopak przemieni się w kosmitę i zawalczy ze złoczyńcą. Max, jednak odmawia i doradza Benowi, aby ten był po prostu normalnym nastolatkiem. Po pewnym czasie Max ponownie wchodzi do Gruchota. Spotyka tam Gwen z Benem, którzy pokazują mu oczyszczone z rozmyć zdjęcie, na którym widnieje Eon skrywający się za krzakami tuż za Benem. Max jest już wtedy naprawdę przerażony i szybko odpala Gruchota, jadąc do kryjówki, w której był uwięziony Eon. Spotyka tam postarzanego o około 100 lat hydraulika przez Eona. Hydraulik mówi Bohaterom, że Eon chce zdobyć Uścisk Armageddonu, za pomocą, którego chce sprowadzić inwazję na ziemię i ją zniszczyć. Hydraulik umiera. Max przestraszony jedzie do Bazy hydraulików. Po pewnym czasie pojawia się Eon ze sługusami. Sługusy atakują Hydraulików w tym Maxa z wnuczętami. Eonowi udało się dostać do Uścisku, ale nie może go uruchomić, ponieważ jego ciało jest za słabe. W ten sposób porywa Bena, posiadacza Omnitrixa, który jest najpotężniejszym urządzeniem we wszechświecie. Po pewnym czasie z rąk Eona, Benjamina wyzwala mężczyzna, którego wcześniej spotkał w kawiarni. Okazuję się, że on też jest Hydraulikiem. Zaprowadza Bena do Maxa, który wyjaśnia chłopakowi, że do zasilenia Uścisku potrzebny jest Omnitrix. Wkrótce Max spotyka Wnuka, który chce zasadzić pułapkę na złoczyńcę. Max odradza to Benjaminowi i zaprowadza go do Gruchota, który wybucha. Przed płonącym Gruchotem zjawia się znikąd Eon. Porywa Maxwella wraz z wnukami i związuje ich łańcuchem, oprócz Bena. Eon przemienia Bena w BenEona. Tymczasem Max z pomocą Gwen wydostaje się z łańcuchów. W tym czasie zjawiają się Hydraulicy. BenEon sprowadza swoich sługusów i rozpętuje się walka. Gwen próbuję przemienić czułymi słowami BenEona w Benjamina Tennysona. Max, zaś próbuję dezaktywować za pomocą specjalnych urządzeń Uścisk Armageddonu, który BenEon aktywował w czasie, gdy byli uwięzieni. Gwen udaję się przemienić młodego Tennysona, jednak z Maxwellem nie jest najlepiej, ponieważ Uścisk razi go wyładowaniami elektrycznymi. Max jest przekonany, że niedługo zostanie unicestwiony przez Uścisk i mówi jak bardzo kocha Bena. Benjamin cały zapłakany nie pozwala, jednak odejść swojemu ukochanemu dziadkowi i odciąga go od Uścisku wraz z pomocą innych Hydraulików i Gwen. Uścisk Armageddonu się dezaktywuje. Wszyscy są szczęśliwi, jednak czas wokół się zatrzymuję. Żywymi obiektami pozostają tylko Ben i Eon. Eon chce przekazać swoje moce Benowi, jednak Ben wyrywa się z jego objęcia i w locie zamienia się w Dzikopyska (w filmie zwanego Dzikim). Dziki wpycha Eona do Uścisku, jednocześnie usuwając go z czasoprzestrzeni. Czas wraca do normy. Po występie wnucząt Max odprowadza je do domu.

Ciekawostki[]

  • Podobnie jak jego główny odpowiednik je takie "dziwne jedzenie", ponieważ są "dobre na poprawne działanie organizmu".
Advertisement